1

Onderwerp: mijn eerste bestelling! [FEEDBACK]

dit was mijn eerste bestelling voor iemand die ik de niet kende! vond het doodeng om te doen maar goed. volgens mij is hij wel redelijk gelukt. hij 40 x 40 cm en gevuld met zwitserseroom en aardbeien jam.
vond het wel leuk om te doen maar ga er niet teveel maken op bestelling. (vind ik mezelf nog niet goed genoeg voor en het moet wel leuk blijven, heb ook nog 2 kleine kids rondlopen)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RJTQPFTJ.jpg

bedankt voor het kijken en tips en feedback zijn altijd welkom!

Groetjes Marleen

Re: mijn eerste bestelling! [FEEDBACK]

Hoi,

Leuk gemaakt. Ik ben benieuwd of je dat gaat volhouden.....niet te veel maken...

3

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Leuk gemaakt. Ik ben benieuwd of je dat gaat volhouden.....niet te veel maken...

haha nou niet teveel voor onbekende maken. voor mezelf ben ik wel lekker bezig maar heb 2 kids een man een huishouden en een parttime baan dus wil ook nog wel iets aan tijd over houden.

Groetjes Marleen

4 Laatst bewerkt door Judy (03-06-2011 08:56)

Ik vind hem goed gelukt hoor!Alleen..qua feedback vind ik het papiertje er onder niet mooi passen..een unikleurig papiertje zou denk ik mooier staan..dan springt je taart er echt uit. Volgens mij komt hij net uit de koelkast? Er zit wat condens op. 2 dingetjes wat ik anders zou doen. Hoera en de naam zou ik met een hoofdletter doen en verder staan woezels oogjes niet helemaal op de goede positie. Maar dat neemt niet weg dat je supertrots mag zijn want hij is hartstikke leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Judy schreef:

Ik vind hem goed gelukt hoor!Alleen..qua feedback vind ik het papiertje er onder niet mooi passen..een unikleurig papiertje zou denk ik mooier staan..dan springt je taart er echt uit. Volgens mij komt hij net uit de koelkast? Er zit wat condens op. 2 dingetjes wat ik anders zou doen. Hoera en de naam zou ik met een hoofdletter doen en verder staan woezels oogjes niet helemaal op de goede positie. Maar dat neemt niet weg dat je supertrots mag zijn want hij is hartstikke leuk!

bedankt voor je reactie! die oogjes had ik idd ook gezien toen ik later naar de foto keek :o  hoofdletters had ik niet aan gedacht maar wel een goed idee. en dat papier was ik eerst niet van plan dus moet het doen met iets wat ik in huis had :o  maar voor de volgende keer zal ik een wat rustiger papier nemen. heel erg bedankt!

Groetjes Marleen