1

Onderwerp: niet zoet.

Ik heb een vraag.

Ik ga voor mijn broer een voetbal veld taart maken met fc utrecht teken er op.
Nu zit ik met het probleem dat mijn broer geen marsepein of fondant lust. Waarmee kan ik hem dan bekleden iemand een idee.

Hij houd niet van te veel zoetigheid.
Al mijn taarten lust hij niet te zoet.

Dank je wel

Re: niet zoet.

Met klei? :+ Nee, sorry, niet leuk....

Ik denk dat je dan het verkeerde soort taart hebt gekozen, hihi... Eventueel kan je hem afsmeren met groen gekleurde botercreme (van mix) met slechts heel weinig poedersuiker toegevoegd. En dan dus geen bekleding er meer overheen...

succes!

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

Is ook mijn idee...groen gekleurde botercreme...misschien dat slagroom ook wel groen te kleuren is haha....is te proberen...en dan van bijv ouwel het utrecht logo ertussen....en anders gewoon toch van fondant/marsepein maken en je broer geen stukje geven haha (flauw  :o )

4

Misschien vullen met een hele frisse smaak (bijv. lemon curd) en dan overgieten met chocoladeganache. En dan een ouwel van FC Utrecht..? En anders maak je gewoon een leuke taart zoals jij het wilt (en dus wat zoet) en maak je voor hem een appeltaart :D

5

een cirtroen kwarktaart misschien? Ook die kan je bekleden met een fotoprint.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Gewoon maken en dan kan hij zijn marsepein/fondant op zijn bord laten liggen?
Mensen in mijn omgeving die dit niet lusten (zoals manlief) eten wel de taart maar laten de bekleding liggen en dat word dan vervolgens door de kinderen opgegeten :)

Groetjes Melanie