1

Onderwerp: Alice's Wondercakes

Ook ik heb maar een website gemaakt. Er waren veel mensen die geen hyves of Facebook hadden maar toch heel graag mijn taartcreaties wilden zien.
Zodoende ben ik maar aan het werk gegaan. Het zijn wel heel veel foto's geworden, ik kon geen keuzes maken welke wel en welke niet.
Heb maar gelijk visitekaartjes laten maken.

Ik heb nu de goedkoopste versie, daarom dat de foto's allemaal bij elkaar staan. Misschien dat ik later ga uitbreiden.

Enne wat vinden jullie ervan???

www.aliceswondercakes.vpweb.nl

2

Re: Alice's Wondercakes

Wat een leuke website, en wat een mooi album met taarten staan erin. Stuk voor stuk plaatjes om te zien, top  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Mooie website, maar je taarten zijn nog mooier.  :thumb:

Groetjes Bianca

4

Ziet er leuk uit Alice  :thumb: Wat gaaf trouwens dat je op nummer 2 op Cakecentral stond!!!

Veel liefs Rafaëla

5

Wat maak je toch een bijzonder mooie creaties, wauw !

Groetjes, Conny

6

Weet je, als je zulke PRACHTIGE taarten maakt, maakt het eigenlijk niet uit hoe je website eruit ziet  :)
Ik vind 'm heel mooi. Het is stijlvol en laat je taarten goed tot zijn recht komen! Top!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Rafaela schreef:

Ziet er leuk uit Alice  :thumb: Wat gaaf trouwens dat je op nummer 2 op Cakecentral stond!!!

Op een gegeven nummer 1 en de bruidstaart op 5. maar helaas heb ik hier geen afbeelding van. Maar het klopt dat het ontzettend gaaf is om met je taart op CakeCentral te staan.

Iedereen alvast hartelijk bedankt voor de leuke reacties

8

Knappe taarten!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

9

:thumb: Reactie staat op je site :)

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

10

Sasseplas schreef:

:thumb: Reactie staat op je site :)

Ik heb hem net gelezen, Wat leuk van je dat je een reactie hebt achtergelaten erg lief vind ik het.