Onderwerp: Mijn Aller Eerste Puzzel Taart
Afgelopen maandag 's middags lekker aan het freubelen geweest met Joke Ellen en zij heeft mij leren puzzelen.
Ik had dit nog nooit gedaan het leek me moeilijk om te doen maar het is me 100% meegevallen.
Tja en als je dan een gepuzzeld plaatje af hebt liggen dan moet er ook een taart komen toch?
Dus vandaag een taart gemaakt waar het puzzelplaatje op kon komen.
-De taart is gevuld met citroenbotercreme en lemoncurd
-En ook afgesmeerd met citroenbotercreme
-Bekleed met marsefond
Wat vreselijk om mee te bekleden zeg.
Het was erg zacht, had het gisteren al gekleurd zodat het de hele nacht en halve ochtend kon rusten.
Het was wel iets steviger maar ik ben gewend aan fondant dat vind ik echt vele malen lekkerder werken.
Veel steviger nu kwamen er allemaal kleine oneffenheden bij de bovenrand van de taart.
En een gat ergens in de rand daar scheurde het ,maar dat heb ik met decoreren opgelost.
Het was even balen maar het had natuurlijk erger gekund met dikke scheuren ofzo hahaha
Veel plezier gehad aan het maken van deze taart en ik ben ook blij met het eindresultaat.
De botercreme hebben we al even geprobeerd op een stukje kapsel wat ik had afgesneden omdat de taart bol was en dat was erg lekker. Dus dat belooft wat voor de rest van de taart.
Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat julle er van vinden.
Tips, opbouwende kritiek altijd welkom daar leer ik weer van

). Enige tips?
welke marsepein heb je gebruikt?
ik denk dat jullie moeten zoeken op Pip vogel ofzoiets