1

Onderwerp: [FEEDBACK] eerste rozen

Hierbij mijn allereerste rozen, gemaakt mbv youtube :P . De witte is de eerste die ik van de week maakte, eergisteren heb ik de gele en de rozige gemaakt. De roze is niet zo goed gelukt, ik heb niet lang genoeg gewacht tot m'n cone stevig op de draad zat dus die is wat scheef gezakt  :/ Ik hoor heel graag wat jullie ervan vinden en vooral of jullie nog tips hebben! Ik vind het vooral lastig om de binnenste blaadjes er zo op te doen dat het hart er mooi druppelvormig uit blijft zien, hij oogt als snel vierkant vind ik. Eh, snap je? Alvast bedankt voor jullie reacties!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJ7JXK7H-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQ46UV7L-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6PFDF4H6-D.jpg

2

Re: [FEEDBACK] eerste rozen

wow super! ze zijn echt mooi!

Groetjes Marleen

3

Wow, mooi gemaakt hoor! Zien er echt heel mooi uit!
Petje af.

Grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

4

Mooi!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Ze zijn echt heel erg mooi !!!
En juist ook leuk dat ze niet allemaal even perfect zijn dat is in het echt ook niet zo  :think:

Wat heb je voor fondant/paste gebruikt ?

Groetjes Nicole

6

Bedankt voor jullie leuke reacties   :Y

@nnicole1234, natuurlijk is het zo dat ze in het echt niet allemaal perfect zijn, maar als je een roos hebt waarvan het hart scheef zakt in de bloem heb je hem ws te weinig water gegeven of je moet nodig een stukje van de steel afhalen :lol:  Maar misschien ben ik wel te kritisch  :think:

Ik heb de gum paste van Wilton gebruikt. Ik heb ook de florist paste van SK, maar dat is maar een klein pakje en vond het nogal prijzig, dus ik dacht dat ik beter even kon oefenen met de iets goedkopere paste.

7

okeuh.. ik had niet goed gelezen en toen ik bij de 2e foto kwam dacht ik dat je die erbij had gezet om echte rozen te laten zien in vergelijking met de eerste witte... :+  :+

Met andere woorden ik zag helemaal niet dat het een suikerroos was  :lol:  :lol:  .. Een grote pluim voor jou  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Bommeltje schreef:

okeuh.. ik had niet goed gelezen en toen ik bij de 2e foto kwam dacht ik dat je die erbij had gezet om echte rozen te laten zien in vergelijking met de eerste witte... :+  :+

Met andere woorden ik zag helemaal niet dat het een suikerroos was  :lol:  :lol:  .. Een grote pluim voor jou  :thumb:  :thumb:  :thumb:

No sh*t!!  :lol: Dankjewel hoor :D

9

Mooi! Welk filmpje heb je gebruikt?

10

Claud schreef:

@nnicole1234, natuurlijk is het zo dat ze in het echt niet allemaal perfect zijn, maar als je een roos hebt waarvan het hart scheef zakt in de bloem heb je hem ws te weinig water gegeven of je moet nodig een stukje van de steel afhalen :lol:  .

:lol:

11

Mooi!  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

12

Lammetje schreef:

Mooi! Welk filmpje heb je gebruikt?

Ik heb deze tip van Nadine gekregen, zoek op youtube naar gumpaste rose tutorial. Je hebt een part 1 en part 2. Succes!

13

Goed gedaan hoormeid :thumb:

Gr. Madhuri

14

prachtig hoor

15

Niks meer aan doen hoor: PRACHTIG  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

16 Laatst bewerkt door Claud (02-06-2011 19:26)

Dankjulliewel  :) Ben eigenlijk best verbaasd over jullie positieve reacties maar vind het erg leuk  :D Nog even een achtergrondverhaaltje: ik maak de rozen voor een bruidstaart, die ik voor het Pinksterfeest maak op de Vrije school van mijn dochter. Het oudste jongetje en meisje van haar (kleuter)klas zijn dan de  bruid en bruidegom, zo leuk! Mijn dochter is overigens niet de bruid hoor ;)

@Madhuri jij nogmaals bedankt voor de tips die je bij je stand in Alphen hebt gegeven, die maakten het een stuk makkelijker om te beginnen :Y

17

Claud schreef:

Dankjulliewel  :) Ben eigenlijk best verbaasd over jullie positieve reacties maar vind het erg leuk  :D Nog even een achtergrondverhaaltje: ik maak de rozen voor een bruidstaart, die ik voor het Pinksterfeest maak op de Vrije school van mijn dochter. Het oudste jongetje en meisje van haar (kleuter)klas zijn dan de  bruid en bruidegom, zo leuk! Mijn dochter is overigens niet de bruid hoor ;)

@Madhuri jij nogmaals bedankt voor de tips die je bij je stand in Alphen hebt gegeven, die maakten het een stuk makkelijker om te beginnen :Y

oh wacht even, jij bent die van hyves? Ik weet niet meer hoe je eruit ziet. Maar ben blij dat mijn tip geholpen heeft.
graag gedaan hoor.

gr. madhuri

18

madhuri schreef:
Claud schreef:

oh wacht even, jij bent die van hyves? Ik weet niet meer hoe je eruit ziet. Maar ben blij dat mijn tip geholpen heeft.
graag gedaan hoor.

gr. madhuri

Ik ben die van hyves ja  :lol: Als je het je wil herinneren, er staat ergens nog wel een foto van mij op m'n hyves (al kunnen het er nooit veel zijn  ;) )

19

Mooiii!!

20

ik vond de roze en gele roos er super echt uit zien :thumb:

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

21

Dank je!  :D

22 Laatst bewerkt door BeautyCakes (02-06-2011 23:58)

Ja vind ze ook zekerss mooi!

Welke uitsteker heb je gebruikt voor de blaadjes van de rozen

Dat roze uitsteker op de video van youtube heeft ze een roze uitsteker en die kan ik helemaal niet in de webshop vinden.

Iemand die het wel gevonden heeft, graag linkje naar mij sturen.

Superbedankt

23

BeautyCakes schreef:

Ja vind ze ook zekerss mooi!

Welke uitsteker heb je gebruikt voor de blaadjes van de rozen

Dat roze uitsteker op de video van youtube heeft ze een roze uitsteker en die kan ik helemaal niet in de webshop vinden.

Iemand die het wel gevonden heeft, graag linkje naar mij sturen.

Superbedankt

Bedankt! Ik heb de five petal rose cutter van FMM gebruikt, de 75 en 90 mm. En eentje van 11 cm van Orchard. Ik heb ze bij Madhuri gekocht en heb de hele set van FMM. Die roze uitsteker van het filmpje is in Nederland volgens mij niet te koop, wel in Engeland. Succes  :thumb:

24

Ik vind ze echt geweldig!
De gele is mijn favoriet, zou hem zo in een vaasje zetten  :Y

It's just a piece of cake

25

woooooooooooooooow het this toch zeker geen echte?! :D
heel mooi gedaan :thumb:
heb je daar geen "howto" (stap voor stap)van??

Grt