1 Laatst bewerkt door Cairo (03-01-2011 20:04)

Onderwerp: Clatronic/Bomann neemt niet al het beslag mee

Ik heb nu enkele dagen een Bomann mixer (had een Clatronic besteld bij Neckermann, maar kreeg een Bomann. Lijkt hetzelfde te zijn). Nu wilde ik er pannenkoekbeslag mee mixen, maar er bleef best veel meel op de bodem van de kom liggen en ik moest een aantal keer doorroeren om al het meel mee te nemen. Het beslag werd hierdoor ook klonterig.
Vandaag een tweede poging met het pakken van een appeltaart. Toen ik de boter wilde kloppen, bleef de boter weer achter op de bodem. Het lukt uiteindelijk wel met een paar keer doorroeren, maar ik vond het wel een tegenvaller.
Is dit een bekend euvel bij de Clatronic of ligt het aan die van mij?

Re: Clatronic/Bomann neemt niet al het beslag mee

geen idee.
maar ik zou ' m gewoon terug sturen.
het apparaat doet gewoon niet wat het hoort te doen.gr. hansje

3

Misschien kun je de deeghaak of klopper nog verstellen, hij zal nu in fabriek stand staan, even in je gebruiksaanwijzing kijken of dat er in staat. Misschien werkt het beter als je zoals bij de pannenkoeken eerst de vloeistof doet en dan de bloem ? Helaas werkt dat niet bij appeltaart, daar zit geen vloeistof in.

Succes.

Christine.

4

ik heb een clatronic maar ken het probleem niet.

5

ik heb ook een clatronic, maar ken het probleem ook niet..

6

Bedankt voor het meedenken!
Ik kan in de gebruiksaanwijzing niets vinden over een andere instelling. Ik geloof dat ik dus de trotse eigenaar ben van een maandagmorgen Clatronic  :) . Dat wordt dus even een telefoontje naar Neckermann.

7

Ik heb bij Neckermann ook een Clatronic besteld en heb een Bomann gekregen... En heb er dan nog een hele maand mogen op wachten terwijl er toen stond dat het onmiddellijk kon geleverd worden....
Vraag me af of het zomaar mag om van merk te veranderen.... heb trouwens nu hetzelfde merk dat ik gekregen heb op een andere site gevonden voor 85 euro en ik heb 119 betaald en die zeggen dat ze binnen de 2 tot 5 dagen leveren......

8

ik heb ook een clatronic maar ook het probleem niet. ik zou hem denk ik terug sturen als ik jou was. zoiezo raar dat je zomaar een ander merk krijgt

Groetjes Marleen

9

@veerlemv,
Bij Neckermann heb je een "niet goed, geld terug garantie". Dit geldt ook als je niet tevreden bent over het functioneren van je aankoop. In mijn geval heb ik dus de Bomann teruggestuurd. Ondanks dat ik niet meer alle originele verpakkingsmaterialen had (wel de doos, maar niet het piepschuim) en de keukenmachine een aantal keer gebruikt had, heb ik het apparaat zonder problemen kunnen retourneren. Ik zou die van jou dan ook terugsturen als je hem ergens goedkoper kan krijgen. Je moet er dan wel rekening mee houden dan je je verzendkosten niet terugkrijgt.
Succes!