1

Onderwerp: gezonde cupcakes ??

Voor school zou ik wat cc bakken voor de verkoop. Nu was de vraag van de juf net : 'of het ook iets gezonds kon worden...' Dit omdat het thema 'ga voor gezond' is.
Nu had ik al een paar dingen in mn hoofd: met fruit decoraties erop ( van marsepein)  ( :+ )
- appelcakejes
- bananen cakjes
-... en dan houdt het wel op bij mij.
Ik heb hier de cc mix van funcakes en muffinmix van granny rose en daar wil ik dan wat aan toe voegen, het moet wel makkelijk blijven omdat het er wel wat gaan worden  O-) .

Iemand een idee???

2

Re: gezonde cupcakes ??

carrotcake cupcakes! Jammie en gezond...

3

volkorencc's gezoet met honing.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Courgettecakejes en spinaziecakejes. Spinaziecake is erg lekker! :P

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

5

volkoren cc klinken lekker !
Met spinazie kan ik het me niet echt voorstellen, maar zou op zich handig zijn met kinderen!
Staat het recept hier op de site of heb je die ergens anders?

6

jolandaS schreef:

volkoren cc klinken lekker !
Met spinazie kan ik het me niet echt voorstellen, maar zou op zich handig zijn met kinderen!
Staat het recept hier op de site of heb je die ergens anders?

Ik heb 't recept ooit van m'n oude buurvrouw gehad,zij kwam uit Syrië.Moet het even opzoeken.Het is geen recept met grammen,maar per waterglas.

De 1e keer dat ik een stuk taart van haar kreeg leek het mij ook niet lekker :nooo ,maar dat is het dus echt wel.En mijn kinderen zijn er ook dol op! :Y 

Zal vanavond even kijken en dan mail ik het door. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

7

Graag, mijn andere hartige cakjes zijn jammelijk mislukt...

8

Ik mail je even,had net alles getypt in 'n p.b. en kon 'm toen niet verzenden.(d'r zat teveel tijd tussen :s )

9 Laatst bewerkt door jolandaS (02-06-2011 11:36)

Ik heb m!  :Y
Jammer dat de winkel dicht zit vandaag anders ging ik het meteen proberen  :9 .

Heel erg bedankt!!

10

Klinkt hartstikke leuk dat spinazie recept!

is het misschien iets om dat bij de ingezonden recepten te posten?

Je zou misschien bij de natuurvoedingswinkel pectine kopen en dan jam zonder toegevoegde suiker maken als vulling?

succes