Re: Violet
het is weer een plaatje Etty..hoop dat je je inmiddels een stuk fijner voelt!
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
het is weer een plaatje Etty..hoop dat je je inmiddels een stuk fijner voelt!
Geweldig! Die moeder van jou verdient een bloemetje!
Wat een stress in zo'n korte tijd. Heel erg knap en wat een mooie kleuren. Super! 
Thanks allemaal, jullie zijn lief!! 
Vandaag ga ik 300 petit fours bakken en een stapeltaart van 3-hoog
En alvast maar de stapeltaart voor het weekend bakken zodat ik niet weer in de stress kom 
Wow, wat een prachtige taarten weer, en wat een recordtijd !
Fijn dat je zo'n super moeder hebt die komt helpen als het nodig is!
De tress is niet te zien op de taart! Supermooi!
Wauw, ik vind hem super!
Erg mooie kleuren!
hij is goed gelukt hoor, jeetje wat een stress
Je hebt van die dagen...
Gelukkig is al die stress niet te zien aan je taart. Prachtig! 
Wat een super mooie taart is dit zeg. Ik ben een beetje sprakeloos dat je dit zo snel voor elkaar hebt gekregen. Geweldig zeg!
Wat een prachtige kleur!
En de viooltjes zijn ook heel mooi!
Wat een verhaal!! Maar wat issie moooooooi!!!
Dankjewel dames!!! 
WAt prachtig!!!!
Gave kleurtjes en mooie viooltjes! 
Oooo maar het is een plaaaatje geworden!!! Ook lof voor je moeder, ze heeft het schitterend gedaan!
Ik hoop dat het ondertussen een beetje beter met je gaat!
Groetjes, Jose
Hij is mooohooi!!! Knap zeg, dat je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen! Wat een stress.... Ik doe het je niet na!! Ik vind die viooltjes ook erg schattig
En hopelijk voel je je alweer wat beter!
Nou ben er nog steeds niet overheen.. Zou het dan toch hooikoorts zijn? Maar meh, wat kan een mens zich daar ellendig door voelen...
Vandaag verder met de volgende bruidstaart! Het is ook wel een heel drukke week deze week maar ik mag niet klagen, ik ga vroeg naar bedje 
Geweldige taart maar wat een stress zeg!
Jee wat een verhaal.... maar WAUW dat je desondanks deze creaties af hebt zeg. Petje af, hij is echt supermooi!!!!!
Wat een mooie, prachtige taart is het geworden, niets te zien van de stress die je gehad hebt, wat super van je moeder dat zij je hebt geholpen.
hijs echt GORGIOUS!!!!! heeeeeel mooi!!! het is er niet vanaf te zien dat tie last minute gemaakt was

Wauw Etty, wat ben jij goed bezig!! Heeerlijk als alles dan goed afkomt! Hihi op naar de volgende!!
Gelukkig is alles goed gekomen en heb je weer een prachtige taart gemaakt en ja je hebt nu eenmaal een schat van een moeder! Doe haar maar de groeten 
Gelukkig is alles goed gekomen en heb je weer een prachtige taart gemaakt en ja je hebt nu eenmaal een schat van een moeder! Doe haar maar de groeten
Zal ik zeker doen! Ze heeft mij ook geholpen met de 300 petit four van de laatste opdracht.. Misschien moet ik haar maar een contract aanbieden