Onderwerp: twijfel over vulling combi! wie helpt!!!
Hallo,
Aardbeibotercreme & een laagje lemoncurd, is dat een goede combi? Zoet & fris??
Wie heeft er ooit een taart mee gevuld?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » twijfel over vulling combi! wie helpt!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Aardbeibotercreme & een laagje lemoncurd, is dat een goede combi? Zoet & fris??
Wie heeft er ooit een taart mee gevuld?
volgens mij kan dat wel hoor! Gewoon proberen!
Lijkt mij een goede combinatie. Lemon curd is erg lekker in een taart.
Lijkt mij een prima combi!
Gewoon doen dus
ik ben misschien dom... maar WAT is lemoncurd.. en WAAR krijg je dat?? waar koop je het bedoel ik...
Past prima bij elkaar. Misschien kun je door de BC nog wat verse aardbeitjes doen?
ik ben misschien dom... maar WAT is lemoncurd.. en WAAR krijg je dat?? waar koop je het bedoel ik...
Helemaal niet dom dat je niet weet wat lemoncurd is hoor. Wel jammer, want dan weet je nog niet hoe lekker het is . Het is een soort citroenjam, gelei-achtig, zonder stukjes. Het maakt je taart lekker fris. Je vindt het in de supermarkt bij de jams maar ze verkopen het niet overal.
Je kunt het ook zelf maken. Bij recepten voor vulling staan heel veel verschillende vullingen. Was niet moeilijk; mij ook gelukt.
Groetjes Christa
Ik heb laatst lemoncurd met aardbeienjam gecombineerd en dat was erg lekker! Met aardbeienbc zal het vast net zo lekker zijn.
Ga id. de taart vullen met aardbeienbotercreme & een laagje heerlijke zoete, verse aardbeitjes.
2e laag lemoncurd, vindt ik zelf ook lekker in een taart.
Bedankt voor jullie reacties!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » twijfel over vulling combi! wie helpt!!!