1

Onderwerp: 2 x mijn eerste.....

Mijn eerste stapel en mijn eerste opdracht in 1 !
Wat vond ik het spannend... Zeker toen ik ook nog te horen kreeg dat haar moeder zondag was overleden (het zijn kennissen van ons )ik was daar ook erg van onder de indruk....

Het stapelen leek niet helemaal goed te gaan maar met een extra dowel ging het beter! De marsepein was op sommige plekken wat aan het smelten (warmte ? hoewel hij in de koelkast stond maar gister heb ik hem wel een hele tijd eruit gehad om te decoreren ) maar het viel mee!
De opdrachtgeefster was erg enthousiast (hihi heb ik me voor niks zo druk gemaakt ) nu hoop ik dat het goed smaakt en dat hij vanavond niet alsnog in elkaar stort  :rolleyes:

Anyway dit is hem:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/31/1306847939-090.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/31/1306848519-150.jpg

En een meptaartje (achteraf had ik misschien een rood accentje onder winnie kunnen verwerken maar daar kwam ik 5 minuten van te voren pas achter toen ik hem al had ingepakt :O

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/31/1306848591-710.jpg

2

Re: 2 x mijn eerste.....

ziet er super uit

3

Zien er allebei erg leuk uit! :thumb:

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

Bedankt :)

5 Laatst bewerkt door sweetheart88 (01-06-2011 19:34)

Oh nog even een vraag:

Wat vragen jullie eigenlijk gemiddeld voor een stapeltaart ?

Ik heb voor deze taarten samen (de stapeltaart en de winnie the pooh ) 25 euro gevraagd.... Dat is toch niet teveel ?
Maar ik zit er aan te denken om de volgende keer toch ietsjes hoger te gaan zitten (ik dacht 1,10 per persoon en 1,50 voor het stapelen )

Leuk taartje. Puzzel goed gelukt. :thumb:

ik zou alleen om de puzzel een flinterdum zwart randje doen voor de afwerking

cake my day

8

Wat een leukerds!

maatje taartje schreef:

:think: dat zou ik in dit geval dus niet doen :nooo Is bij een Winnie de pooh tekening toch ook niet te zien, zo'n zwart randje? Wel zou ik een nog scherper mesje gebruiken om te snijden, dan krijg je iets minder rafeltjes :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

sweetheart88 schreef:

Oh nog even een vraag:

Wat vragen jullie eigenlijk gemiddeld voor een stapeltaart ?

Ik heb voor deze taarten samen (de stapeltaart en de winnie the pooh ) 25 euro gevraagd.... Dat is toch niet teveel ?
Maar ik zit er aan te denken om de volgende keer toch ietsjes hoger te gaan zitten (ik dacht 1,10 per persoon en 1,50 voor het stapelen )

Het hangt er vanaf hoeveel personen dit taartje is, dat kan je niet zien op de foto natuurlijk. Ik ben ook begonnen op 1,10 per persoon en daarna 1,25 p.p en de bestellingen die ik nu binnen krijg gaan voor 1,50 p.p. de deur uit. Ik vraag eigenlijk nooit wat extra's voor het stapelen of boetseerwerk ofzo, omdat ik dat juist leuker vindt om te doen. Ik vind een stapeltje gelijk een stuk mooier resultaat geven als 1 laag.

Je winnie the pooh puzzelgezichtje vind ik vooral erg leuk gelukt, leuk dat je het neusje wat omhoog hebt gezet!

Leuk dat de ontvanger zo enthousiast was, daar doe je het toch voor!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

10

Adrienne schreef:

Wat een leukerds!

maatje taartje schreef:

:think: dat zou ik in dit geval dus niet doen :nooo Is bij een Winnie de pooh tekening toch ook niet te zien, zo'n zwart randje? Wel zou ik een nog scherper mesje gebruiken om te snijden, dan krijg je iets minder rafeltjes :Y

Ik vond het bij de winnie the pooh eigenlijk ook niet zo mooi om zwarte lijntjes erom heen te doen.....

Dat uitsnijden doe ik denk ik voortaan met de "wheel" (hoe noem je die ? :P ) dat gaat volgens mij net wat beter zonder rafeltjes....

Bedankt voor alle tips!