1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Lizette (mijn bijnaam is Tet) en ik ben 39 jaar. Sinds een hele korte tijd actief aan het taartenbakken, samen met een vriendin. Afgelopen week een taarten gebakken voor de zoon en dochter van een vriendin van ons, en er maar gelijk stapeltaarten van gemaakt, wat we nog nooit gedaan hadden. Dit was pas taart 4 en taart 5 die wij maakten. Wij waren trots op het resultaat, alhoewel we nog veel moeten oefenen.
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

Ik heb me hier op het forum aangemeld, zodat ik nog veel kan leren, en vragen kan stellen.

Ik heb er zin in.

Groetjes Lizette

2

Re: Even voorstellen

Dat zijn wel heel prachtige taarten hoor voor een beginner !
Welkom op het forum.

Groetjes Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

3

Hoi Peggy

We zijn er ook erg lang mee bezig geweest, omdat we het allebei belangrijk vinden dat het ook echt mooi wordt. Wij moeten vooral zelf trots zijn op het resultaat !! hahaha

Maar dank je voor het compliment, dit motiveert ons weer om door te gaan.

Greetz,

Lizette

4

Welkom op het forum. Dat word veelbelovend voor de volgende taarten. De taarten die je hier showt zien er echt al erg goed uit hoor, ga zo door  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!