1

Onderwerp: Aardbeien er op en er in :)

Mmmm wat is dat toch lekker, verse aardbeien in de taart! :D 

Naast verse aardbeien is ie gevuld met monchou/slagroom en aardbeienjam. Hij is afgesmeerd met witte ganache.

Het was gewoon zomaar een taartje voor onszelf. Mijn vriend vroeg zich af wanneer we zelf weer eens taart gingen eten, nou nu dus ;)

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/feesttaarten/aardbeientaart.png

Bedank voor het kijken!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

2

Re: Aardbeien er op en er in :)

Mjammie, dat ziet er heerlijk uit.   :9

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Jammie! Ziet er heerlijk uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Wat een mooie taart!

Vind je het goed als ik hem opsla?

Groetje Cindy

5

Yentlscupcake schreef:

Wat een mooie taart!

Vind je het goed als ik hem opsla?

Dank je! Wat leuk, tuurlijk mag je hem opslaan!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

6

Wow wat een prachtige taart! Je aardbeien zien er ook prachtig uit heb je die zelf geboetseerd of met een vorm? Leuk idee hoor!

7

Super wat een mooie taart daar krijg je spontaan trek van
:) Marian

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

8

Bedankt voor de leuke reacties!

ChaSa schreef:

Wow wat een prachtige taart! Je aardbeien zien er ook prachtig uit heb je die zelf geboetseerd of met een vorm? Leuk idee hoor!

De aardbeien heb ik gemaakt zonder mal. Ze zijn gemaakt van rode fondant, tot stompe kegeltjes rollen en een beetje afplatten. Daarna gaatjes er in prikken en een blaadje er op :)

9

Voor een 'zomaar een taartje' vind ik hem mooi!

Groetjes Louise

10

Mooi taartje!!!

11

Daarna gaatjes er in prikken en een blaadje er op

heb een filmpje op youtube gezien waar ze de marsepeinen aardbeien over de rasp rolden voor de spikkels....

12

Mooie taart, ziet er heerlijk uit, lijkt net of dat je de fondant dun heb uitgerold en toch nog een strakke taart. Welke fondant gebruik je? ook mooie foto!

13

Wat een leuke taart zeg! Hoe lang blijven die aardbeien nou nog lekker als je ze eenmaal in de taart hebt gestopt?

14

Mega cute!
Super strak!
Ik vind m enig en ik sla m ook op ter inspiratie   :shh:

Groetjes!!!

15

Super leuk! Ik heb hem ook opgeslagen als inspiratie!! Echt heel mooi gemaakt en hij lijkt me ook heerlijk met die aardbeitjes!! Hmmmm!!!!

16

Lekker!

Heb toevallig laatst zelf ook zoiets gemaakt maar vind de lieveheersbeestjes en de rups een leuke aanvulling (die had ik niet) dus ik ga ze zeker onthouden.

It's just a piece of cake

17

Djamilio schreef:

Mooie taart, ziet er heerlijk uit, lijkt net of dat je de fondant dun heb uitgerold en toch nog een strakke taart. Welke fondant gebruik je? ook mooie foto!

Het is Pettinice rolfondant (in van die emmertjes van 5 kilo). Ik werkte altijd met marsepein, maar dit bevalt me eigenlijk ook wel heel goed!

Hier nog even een grotere foto van de binnenkant. Het valt nog wel mee hoe dun het is denk ik, rollen jullie veel dunner/dikker uit?

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/blog/aardbeientaart_vulling.png?39866218

18

Thnx voor de reacties allemaal!  :)

MWillemijn schreef:

Wat een leuke taart zeg! Hoe lang blijven die aardbeien nou nog lekker als je ze eenmaal in de taart hebt gestopt?

Ja ze blijven heel lekker! De taart heb ik dinsdag gemaakt, gister hebben we hem aangesneden en waren de aardbeien nog super lekker. Vandaag nog maar een stukje eten, ik laat wel even weten of ze nog steeds lekker zijn ;)

19

Een heel mooi en gezellig taartje ! Nu het zonnetje er weer bij en de zomer is compleet  :)

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

20

Wat een leuke vrolijke taart!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.