76

Re: Wit, wit, en nog meer wit, met mijn eerste bloemen!

Wat gaaaaaaaaffff.!!!!!
Die bloem op het 2e taartje vind ik echt helemaal super geweldig!!
Helemaal top gedaan, dat geld voor alle 3..

Eline25 schreef:
slagroompuntnl schreef:

Héééééél errug mooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Alle 3 prachtig, maak je de champagne smaak zelf  :P ??
Succes straks met de 'echte' bruidstaart, maar dat gaat helemaal goed komen  :Y  :Y !

Ja, is heel makkelijk hoor! Gewoon botercreme maken van de mix uit de hebshop en dan prosecco gebruiken ipv water.. Ik heb gewoon de goedkoopste gebruikt van de AH, en dat was heerlijk! En de bruid in kwestie en ik hebben jarenlang samen nieuwe producten voor Hertog ijs en Ben&Jerry's ontwikkeld, dus we zijn nogal kritisch op smaak...  ;) De vaktermen vlogen alweer de keuken als vanouds, wel lekker om weer in de weer te zijn met smaak!

Wauw, vertel net tegen de kids dat je voor B&J gewerkt hebt.....
(die zijn nl echt fan van B&J) ik moet geloof ik direct een nieuw baantje zoeken hahaha :lol:

Nog even over de anemoon op je 2e taartje, heb je die bloemblaadjes lang laten drogen? Heb 'hem' nl ook eens geprobeerd maar toen ze rubberachtig aanvoelden en ik ze aan elkaar plakte, zakten ze toch in  :| .
Alvast bedankt voor je antwoord ( die champagne creme klinkt idd simpel, ga ik vlg x gelijk uitproberen)

78

Geeke schreef:

Ik heb toch ff een vraagje.
Ik zie wel vaker tegenwoordig dat 'kant' langs komen als decoratierand.
Kun je dat gewoon in de webshop kopen?

Hoi Geeke! Nee volgens mij zijn er geen taarten webshops met kant, ik heb het gewoon bij een naaiwinkeltje gekocht... Er zijn natuurlijk wel webshops met fournituren, dat kan ook!

79

sweetnfresh schreef:

heel erg mooi!!!  prachtig uitgewerkt! en schitterend gefotografeerd..

Klopt het dat ik wat Peggy P. inspiratie zie?

:Y  :cool:  :lol:

80

slagroompuntnl schreef:
Eline25 schreef:
slagroompuntnl schreef:

Héééééél errug mooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Alle 3 prachtig, maak je de champagne smaak zelf  :P ??
Succes straks met de 'echte' bruidstaart, maar dat gaat helemaal goed komen  :Y  :Y !

Ja, is heel makkelijk hoor! Gewoon botercreme maken van de mix uit de hebshop en dan prosecco gebruiken ipv water.. Ik heb gewoon de goedkoopste gebruikt van de AH, en dat was heerlijk! En de bruid in kwestie en ik hebben jarenlang samen nieuwe producten voor Hertog ijs en Ben&Jerry's ontwikkeld, dus we zijn nogal kritisch op smaak...  ;) De vaktermen vlogen alweer de keuken als vanouds, wel lekker om weer in de weer te zijn met smaak!

(die zijn nl echt fan van B&J) ik moet geloof ik direct een nieuw baantje zoeken hahaha :lol:

Nog even over de anemoon op je 2e taartje, heb je die bloemblaadjes lang laten drogen? Heb 'hem' nl ook eens geprobeerd maar toen ze rubberachtig aanvoelden en ik ze aan elkaar plakte, zakten ze toch in  :| .
Alvast bedankt voor je antwoord ( die champagne creme klinkt idd simpel, ga ik vlg x gelijk uitproberen)

Hoi hoi! Ik weet eigenlijk niet meer hoelang ik het heb laten drogen, ik heb alles wel op 1 avondje gemaakt, dus het zullen geen uuuuuuren geweest zijn. Ik heb de bladeren van flowerpaste gemaakt, en elk blad zit op draad. Het centrum is van marsepein en zit ook op draad. Daarna heb ik alles bij elkaar getaped, dus ik heb zelf niks geplakt... Helpt dat?

81

Ze zijn prachtig alle drie en dat zonder workshop!  Petje af :thumb:

82

supergaaf!!

Groetjes, Dorothea.

Prachtig!!

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

Eline25 schreef:
slagroompuntnl schreef:
Eline25 schreef:

Hoi hoi! Ik weet eigenlijk niet meer hoelang ik het heb laten drogen, ik heb alles wel op 1 avondje gemaakt, dus het zullen geen uuuuuuren geweest zijn. Ik heb de bladeren van flowerpaste gemaakt, en elk blad zit op draad. Het centrum is van marsepein en zit ook op draad. Daarna heb ik alles bij elkaar getaped, dus ik heb zelf niks geplakt... Helpt dat?

Ahaa, ik had alles op elkaar gelijmd daarom was het wrs kwetsbaarder! Vlg keer eens op draad proberen dus!
Dank voor je antwoord!  ;)

Echt super mooie taartjes! Hoe heb je bij het eerste taartje die pareltjes zo mooi gekregen? Hoe heb je die gemaakt?

86

Hoi Natasja!

Die parels zijn bolletjes fondant, gewoon met de hand gerold en daarna met zn allen in een bakje, beetje pearl dust erin kieperen, schudden, en klaar zijn de parels! Succes!

87

super!!! wat een lieve taartjes en wat een schitterende bloemen!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

88

die bloemen, prachtig!