1

Onderwerp: Fifty and still in bikini

Voor een dame die 50 is geworden en als 1 van de eerste lekker bij de lokale waterplas te vinden is in haar bikini, vergezeld van haar koelbox, koffiekan en pakje shag  :D

Boetseren is niet mijn ding en gelukkig had ik ze dat van te voren ook gezegd want ik zie ze hier mooier voorbij komen O-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LAZX4PNY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHM4I4PO.jpg

2

Re: Fifty and still in bikini

Hij is hartstikke leuk ! Niks mis met je geboetseerde dame toch?

Groetjes, Conny

wat een leuk taartje

cake my day

4

Leuk taartje!  :thumb:

Wat een leuk varkentje bovenop!

:lol:  :lol:  :lol:
Nee, hoor! Echt goed gedaan. Ik vind haar prima gelukt en je picknick-tafereeltje erbij... Super!

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

6

Nou, het is echt een leuk taartje!! :Y  :Y  Misschien de volgende keer een paar 'plooitjes' bij de armen en benen (elleboog en knie) dan zien de ledematen er ietsjes minder stijf uit  ;)

7

Lindadepinda schreef:

Wat een leuk varkentje bovenop!

:lol:  :lol:  :lol:
Nee, hoor! Echt goed gedaan. Ik vind haar prima gelukt en je picknick-tafereeltje erbij... Super!

Ha, ik dacht eerst; kijk die ziet het ook  :D En dan vervolgens een complimentje. Hi, hi ik hou ervan  :lol:  :lol:

8

leonietje schreef:

Nou, het is echt een leuk taartje!! :Y  :Y  Misschien de volgende keer een paar 'plooitjes' bij de armen en benen (elleboog en knie) dan zien de ledematen er ietsjes minder stijf uit  ;)

Kijk daar heb ik iets aan. Wie weet waag ik me toch nog eens aan boetseren want je kunt er wel veel leuke dingen mee doen. Er maar eens rustig voor gaan zitten als ik ooooooit een uurtje over heb  :think:

9

Leuk!

en als je 50 bent heb je ook geen perect lichaam meer toch? ;)

Klinkt als een leuk mens met dr koffie en shag en strand