1

Onderwerp: chocomouse taart als choco bom?

Ik heb nog een pakje chocolade taart liggen (net zoiets als kwarktaart) Zou ik daar een soort van chocobom van kunnen maken? Ik wilde de zijkanetn dat 'bekleden' met chonelly's en de bovenkant vullen met m&M
Of zou de chocolade dan te vochtig worden? wat zou ik er op kunnen doen om de m&m's te laten plakken, slagroom?

2

Re: chocomouse taart als choco bom?

Helemaal niemand????
Jammer zeg.

3

Re: chocomouse taart als choco bom?

daan77 schreef:

Ik heb nog een pakje chocolade taart liggen (net zoiets als kwarktaart) Zou ik daar een soort van chocobom van kunnen maken? Ik wilde de zijkanetn dat 'bekleden' met chonelly's en de bovenkant vullen met m&M
Of zou de chocolade dan te vochtig worden? wat zou ik er op kunnen doen om de m&m's te laten plakken, slagroom?

Welke chocolade zou vochtig worden? Die van de M&M's? Dat zal niet, want daar zit een suikerlaagje omheen. Maar als je die in de slagroom legt, dan zullen wel de kleuren afgeven, ik weet niet of je dat wilt. Dus dan zou je op het laatste moment de m&m's erop moeten strooien.
Als je de chonelly's uit laat steken boven de bovenkant van je taart, dan krijg je een soort "bakje" waar je de m&m's in kan storten zodra je chocotaart opgesteven is (vlak voor opdienen) dan hoeft er dus ook geen slagroom onder en smelt de buitenkant van de m&m's minder snel.

Ik weet niet of het voor jezelf is, of voor een ander, maar als het voor jezelf is, zou ik gewoon een beetje uitproberen wat werkt en wat lekker is.

Op zich zijn die chocotaarten over het algemeen al vrij machtig, dus ik zou er niet teveel zware/machtige dingen aan toevoegen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)