Onderwerp: How-to-kit doggies
Deze kit op de beurs in Alphen bij Annelies gekocht. Deze heeft mijn dochter uitgezocht.
Heel leuk en simpel om te maken. Het botje en het balletje heb ik er zelf bij verzonnen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » How-to-kit doggies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze kit op de beurs in Alphen bij Annelies gekocht. Deze heeft mijn dochter uitgezocht.
Heel leuk en simpel om te maken. Het botje en het balletje heb ik er zelf bij verzonnen.

Aaahh wat zijn ze schattig! Hoe heet deze kit? Ziet er namelijk super uit!
Aaahh wat zijn ze schattig! Hoe heet deze kit? Ziet er namelijk super uit!
Ik heb even gekeken op de website van Annelies van Tessel. Ze zijn (bijna) te koop via haar site. En ze waren te koop op de beurs.
Kijk maar even op haar site, ze zijn wel heel erg leuk!!!!
Hoi joke ellen,
Bedankt voor de tip, zal de site in de gaten houden! Zo'n kit lijkt me super
!
oh, echt te schattig.
Ik zit iedere dag al even te kijken wanneer ze in verkoop gaan!
Hoe duur is zo'n kit?
grtx
Natasja
Oh, wat lief!
Super mooi gemaakt!
Ik ga haar site ook maar in de gaten houden, echt zo lief! 
leuk 
wat een schatjes.
ontzettend lief gemaakt 
Hij is geweldig. Ik heb het bruidspaar gekocht en ik krijg gelijk zin om hem te gaan maken. Heb alleen vandaag nog geen tijd.
Maar deze is echt zo lief....
Bedankt voor jullie reacties.
@Cakebitch, als ik het me goed herinner was deze kit € 14,95. Alles zit er dus in. Fondant, tylose, coctailprikkertjes en een beschrijving.
@ChaSa, deze kit heeft How-to-kit doggies, maar dat had je waarschijnlijk op Annelies haar website al gezien.
Bedankt voor jullie reacties.
@Cakebitch, als ik het me goed herinner was deze kit € 14,95. Alles zit er dus in. Fondant, tylose, coctailprikkertjes en een beschrijving.
@ChaSa, deze kit heeft How-to-kit doggies, maar dat had je waarschijnlijk op Annelies haar website al gezien.
Dank voor je antwwoord, vind ik dus reuze meevallen. Zodra het kan ga ik ze zeker bestellen.
Grtx
Natasja
Ze zijn schattig!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » How-to-kit doggies