Onderwerp: wat kleine bakseltjes (veel foto's)
wat kleine dingetjes van de afgelopen tijd.
tips zijn welkom.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wat kleine bakseltjes (veel foto's)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat kleine dingetjes van de afgelopen tijd.
tips zijn welkom.

Geen tips, ze zien er geweldig uit.
ze zijn gewooon superleuk
leeeuk ! vooral de bloemen en de hartjes, heel mooi gedaan ! 
Top!
heel mooi gedaan!!
heel leuk gedaan!!.
misschien een idee dat wanneer je het vogelhuisje uit de oven haalt en de koek nog wat zacht is een rondje er uit steken. of misschien voor het bakken? dan is het net of het echt open is zeg maar.
heel leuk gedaan!!.
misschien een idee dat wanneer je het vogelhuisje uit de oven haalt en de koek nog wat zacht is een rondje er uit steken. of misschien voor het bakken? dan is het net of het echt open is zeg maar.
sssst ik hoopte dat dat niet zal opvallen.
ik had met deegsnijden het er al uit willen halen (had de uitsteker klaar liggen), en achteraf durfde ik het niet meer te doen.
ik heb nu op één van de mallen het gaatje getekent, hopend dat ik het niet weer vergeet.
* bedankt iedereen voor de leuke reacties.
Dat ziet er allemaal supermooi uit zeg!
Wil je wel vragen wat je in dat bloempotje hebt gestopt waardoor die cakepops zo mooi blijven staan...
Dat ziet er allemaal supermooi uit zeg!
Wil je wel vragen wat je in dat bloempotje hebt gestopt waardoor die cakepops zo mooi blijven staan...
ik heb er oase ingedaan met daar omheen crépepapier.
je moet alleen wel uitkijken dat crépepapier niet nat word want dit laat gigantisch af.
Heel erg leuk!!

Wat leuk! Hoe heb je dat vogelhuisje gemaakt?
Hier wordt een mens toch heel erg blij van!
Wat leuk! Hoe heb je dat vogelhuisje gemaakt?
ik heb het voorbeeld uit de mjam gehaald, hierin staat hij als alleen fondant huisje boven op een taart.
ik heb wel het dak 1 cm breder en dieper gemaakt zo dat het dak oversteekt.
koekjes deeg gemaakt en dit uitgesneden voor het in de oven gaat.
daarna per stuk bekleden met fondant, en in elkaar zetten met een beetje icing ertussen.
daarna kun je hem evt verder decoreren
volgende keer bekleed ik het dak als laatste dan is het meer één geheel en zit er niet zo'n rare naad in.
het is wel heel leuk om te doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wat kleine bakseltjes (veel foto's)