1

Onderwerp: Xenos papiertjes voor bruiloft?

Hallo allen!
Jullie hebben mij al zo goed geholpen met mn planning voor mn bruiloft cupcakes, nu zijn de toppings klaar. Blauw met wit marsepeinen toppings zijn het geworden ben der blij mee:) Nu heeft de Xenos die nieuwe vormpjes met blauw en witte blokjes deze heb ik gekocht en eerst een mee proef gebakken. Nu schijnen ze wat door (zie foto) wat zouden jullie doen? Deze gebruiken of die rode papiertje.. Die blijven namelijk wel super mooi.

http://i54.tinypic.com/8y6om0.jpg

http://i55.tinypic.com/sfxqxc.jpg

Alvast bedankt:)

2

Re: Xenos papiertjes voor bruiloft?

Gezien de blauw-witte deco bovenop zou ik eerder voor de doorschijnende blauwe kiezen. Of komt het rood nog ergens in terug?

3

Nee het rood komt nergens in terug.. Vandaar mijn dillemma. Vind je ze erg doorschijnen die blauwe?

4

Kan beter maar echt slecht is het nou ook weer niet. Ik zou voor de blauwe gaan. Show je nog een foto met deco?

5

Dank je wel voor je mening! Ga ik voor de blauwe!! Natuurlijk show ik een foto! Dat word wel morgen, morgen na mn werk even aan de bak en dan de toppings erop plaatsen! Moet goed komen:)

Bedankt!!!

6

Ik denk ook dat je gewoon even moet proberen hoe het er uit ziet met je deco erop. Dan zou dat doorschijnen wel eens niet zo storend kunnen zijn...

7

Als het heel erg storend is dan zou je er na het bakken nog een papiertje omheen kunnen doen misschien? Dus hetzelfde blauwe ruitje

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

8

Mirzan schreef:

Als het heel erg storend is dan zou je er na het bakken nog een papiertje omheen kunnen doen misschien? Dus hetzelfde blauwe ruitje

Maar dan heb je een los papiertje eromheen dat gaat 'gapen'. Lijkt mij niet mooi en ook een beetje onlogisch...

9

tinetaartje schreef:

Vind je ze erg doorschijnen die blauwe?

WIJ vinden ze misschien wel erg doorschijnen(ik niet, hoor), maar gewone niet DLT-forumverslaafde mensen valt het waarschijnlijk niet op  :lol:
Gewoon doen, dus!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

10

Ligt er imho ook aan hoe vettig de papiertjes zelf worden. Ik vind de Xenospapiertjes soms echt vies aanvoelen door het vet dat er intrekt, terwijl dat bij de AH papiertjes niet zo is. En in de AH papiertjes vind ik de CC ook langer lekker blijven, drogen minder snel uit.

Dus: qua doorschijnigheid kan het imho nog net omdat het papiertje qua kleur veel geschikter is. Maar ik zou wel ff de proef op de som nemen qua houdbaarheid en droogte. :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl