1 Laatst bewerkt door Linda Ravensbergen (31-05-2011 07:44)

Onderwerp: Zo fijn...

om iemand blij te maken met een taart.

Mijn opa is een aantal maanden geleden overleden. Hij heeft de respectabele leeftijd gehaald van 85 jaar, maar voor oma en voor ons is het de eerste verjaardag zonder hem. En dat is altijd moeilijk. Ze heeft al haar kleinkinderen (en dat zijn er 16!) uitgenodigd om te gaan bowlen en steengrillen. Super gezellig en natuurlijk heb ik een taart voor haar gemaakt. Ze was zo verrast!! Dat vind ik dus echt het leukste aan taarten maken; je hebt altijd een leuk, lekker maar vooral orgineel kado.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZWCU6KJ-D.jpg

close uppie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z343337J-D.jpg

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Linda

2

Re: Zo fijn...

wat een mooie oma-taart :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ontzettend lief al die bloemetjes en in deze kleuren. Ook heel mooi afgemaakt met die rand van kant. Kon ze niet anders dan blij mee zijn.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

Thx ladies  :thumb:

5

Erg leuk.

6

Wat een hele mooie taart en mooi idee.

Ik had het zelfde idee toen mijn oma eind maart was overleden. Opa even iets extra's op z'n verjaardag... Hij is 40 dagen later overleden. Vandaag is het toevallig opa's verjaardag, hij zou 88 worden. Deze verjaardag hoeft hij niet zonder oma te vieren...

Groetjes,
Bianca

Mooie taart! Heel leuk met dat kant.

Mag ik vragen welke uitstekers je hebt gebruikt voor de letters?

8

echt een oma-taart ! en zo strak ! mooi hoor!

Kijk ook eens op mijn website: http://www.cakemoment.nl

9

Echt heel mooi, die bloemen-oma-taart. En een mooie kleurencombi.

Bianca_v_s schreef:

Wat een hele mooie taart en mooi idee.

Ik had het zelfde idee toen mijn oma eind maart was overleden. Opa even iets extra's op z'n verjaardag... Hij is 40 dagen later overleden. Vandaag is het toevallig opa's verjaardag, hij zou 88 worden. Deze verjaardag hoeft hij niet zonder oma te vieren...

Groetjes,
Bianca

Het blijft lastig he?! Maar wel een troost dat je opa en oma bij elkaar zijn op zijn verjaardag al had je hem denk ik liever wat langer bij je gehouden. Sterkte vandaag...

Iris Zijlstra schreef:

Natuurlijk. Het is zo'n pakket van de Hema met figuurtjes, letters en cijfers voor €5,- (was een aantal maanden geleden in de aanbieding)

Bedankt voor de complimenten dames  :thumb:  :)

13

Zeer stijlvol, en super mooi dat kantje als rand dat maakt de taart helemaal af :thumb:

joke ellen schreef:

Zeer stijlvol, en super mooi dat kantje als rand dat maakt de taart helemaal af :thumb:

Dank je  :thumb: . Alle credits van het kantje gaan naar Menadine en Tessje  O-) ...ik ben helemaal om vind het zo'n leuk effect geven.

15

mooi vooral de kleuren

Linda Ravensbergen schreef:
Iris Zijlstra schreef:

Natuurlijk. Het is zo'n pakket van de Hema met figuurtjes, letters en cijfers voor €5,- (was een aantal maanden geleden in de aanbieding)

Aha, bedankt voor je antwoord.

17

Ha Linda!

Leuke taart zeg, heel lief zo met die bloemetjes!
Vraagje: ik loop al een tijdje te zoeken naar zulk lint, maar helaas nog niet gevonden. Waar heb jij deze gekocht? Of waar koop je veel van je lint??

Groetjes, Miranda

MiraJa schreef:

Ha Linda!

Leuke taart zeg, heel lief zo met die bloemetjes!
Vraagje: ik loop al een tijdje te zoeken naar zulk lint, maar helaas nog niet gevonden. Waar heb jij deze gekocht? Of waar koop je veel van je lint??

Groetjes, Miranda

Ik koop het op de markt. Gewoon bij zo'n kraampje. Daar hebben ze bergen lint en kant voor weinig  :lol:  :thumb:

19

mooi taartje weer  :Y groetjes marije

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

20

Mooi!