Onderwerp: Voor mijn ouders, best bijzonder...
Ze waren in januari 50 jaar getrouwd en ik mocht de bedankjes maken. Op de zakjes zie je een bedank-kaartje met daarop hun trouwfoto van 50 jaar terug. Schattig hoor, ze waren nog jong en erg verliefd.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor mijn ouders, best bijzonder...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze waren in januari 50 jaar getrouwd en ik mocht de bedankjes maken. Op de zakjes zie je een bedank-kaartje met daarop hun trouwfoto van 50 jaar terug. Schattig hoor, ze waren nog jong en erg verliefd.

Heel mooi gemaakt en een prachtig geheel! waar heb je de zakjes gekocht als ik vragen mag?

Heel mooi gemaakt en een prachtig geheel! waar heb je de zakjes gekocht als ik vragen mag?
Zakjes komen van Pellikaan, in Sliedrecht. Volgens mij zijn dit soort zakjes (blokbodemzakjes) ook te koop bij Paardekooper.
mooi hoor
Wat een mooie zachte kleuren!
Die zakjes koop ik bij de plaatselijke bakker voor 10 cent per stuk. In de supermarkt (bij de broodafdeling) kan ik ze ook krijgen.
Zijn vast meer bakkers/supermarkten die ze door willen verkopen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor mijn ouders, best bijzonder...