1

Onderwerp: Edible Silk Pearl White

Ga voor het eerst taartje in opdracht maken van de week.

Het moet een wit taartje worden met glans. Dat heb ik nog nooit gedaan.

Nu heb ik Edible Silk Pearl White besteld. Is dit makkelijk om te gebruiken en heeft iemand tips voor mooi resultaat?

Alvast bedankt!

Madelon

2

Re: Edible Silk Pearl White

Zelf gebruik ik de pme pearl spray voor een mooi egaal resultaat maar volgens mij is dit dust en zou je een goede volle kwast moeten gebruiken om het overal egaal op te krijgen, net als je rouge op doet :rolleyes: doe ik nooit, maar ff blazen dat het overtollige eraf is, snap je het een beetje.

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

3

ik heb deze ook en ik vind het echt de mooiste dust die ik heb  :Y . en ik probeer hem zo vaak mogelijk te gebruiken. doet het ook op alle kleuren heel goed. maar je moet je kwast indopen, heel goed het overtollige poeder afkloppen en dan heel lichtjes bewegen over je taart. want ik krijg dus altijd vegen en (terwijl een ander dat echt niet ziet) vind ik dat dus echt niet mooi en heel storend  :s .

er schijnt ook een soort dusting pouch te bestaan om gelijkmatig te dusten. misschien moet ik die ook maar eens aanschaffen  :think:

4

http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -3387.html
Ik heb deze en vind 'm heel makkelijk.

5

Ik gebruik ook de pme pearl spray.

Groetjes San