1

Onderwerp: Siliconenstempels

Ik heb ze ook, de siliconenstempels van de Action.

Maar hoe werkt het?! Ik trok gisteren één plastic velletje er af en toen bleven de stempels muurvast op het andere velletje zitten, op de kant waar de zwarte lijntjes op staan. Dus met de stempelkant naar buiten. (snap je het nog?) Ik durfde er niet nog harder aan te trekken, omdat ik bang was ze kapot te trekken...

Zit nu te denken om ze maar los te knippen van elkaar en op het plastic te bewaren...

Re: Siliconenstempels

Nee, je kan ze echt loshalen. Ik was ook bang dat ik ze kapot zou maken, maar het ging toch. (met beleid) :Y

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

3

En dan moet je de stempel op het harde stuk plastic plakken dat er ook bij zit. Zo kan je mooi stempelen. Na gebruik weer terug op het stukje plastic met lijntjes, zo kan je ze mooi bewaren!

Succes!

4

Had ik ook. Ik heb ze in warm watergelegd en toen met beleid eraf gehaald, gaat een stuk makkelijker
succes

5

Ik heb ook een vraagje? Hoe gebruik je ze? Zie er veel
Over op het forum maar weet niet wat de connectie is ermee met taart

6

Ik heb ze maar rondom uitgeknipt. Ik heb er eentje bijna kapot getrokken en vond dit ook wel een goed idee. Hoef ik nooit te priegelen om ze weer op de zwarte lijntjes te krijgen..

7

Ik heb ze ook gekocht gisteren bij de action, ene ik heb hem net open gemaakt je kan ze er gewoon afhalen hoor, ik had er geen probleem mee alleen wel gewoon stukje bij stukje eraf trekken...

8

Ik heb ze ook en de mijne zaten muurvast, heb er dus 1 stuk getrokken de rest ging redelijk, dus beetje bij beetje los trekken

9

Ik ben vandaag ook naar Action geweest (ivm een andere topic hier over de stolletjes voor een cc). Toen zag ik dus die stempels, heb een velletje gekocht om te proberen. Ik keek ff op dit forum en zag dat er dus al een topic over was.
Maar wat een keus, ik wilde die geboorte stempels maar die waren helaas al op. ( gewoon wat vaker de Action bezoeken dan 1 keer per 3 maanden..haha).
Ik dacht laat ik een foto toevoegen van de set zodat de anderen kunnen zien hoe het eruit ziet.

voorbeeld van de bloemen stempels ( maar er zijn zoveel meer ook voor vieringen (geboorte verjaardag enz.)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JXLVVQHF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H4EBPROA.jpg

voorbeeld in marsepein
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IOGIHKDV.jpg

gr
kim

10

Waanzinnig,  op naar de action!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

11

ik heb juist die van verjaardag en geboorte enzo en die met die bloemen niet en die vind ik juist erg leuk,inderdaad maar weer eens naar action :lol:

ja zeke,r ben er laats geweest maar heb niks gevonden helaas, kan iemand vertellen waar ze ongeveer liggen??
:o

groetjes stella

groetjes Stella

13

laat ik vanavond nou eens vrij zijn:) op naar de action!!

14

bij ons hebben ze ze helaas niet,heb nog een keer goed gekeken en alleen maar die van geboorte enzo,vind die met die bloemn juist zo leuk,misschien nog eens in goes kijken of zo,ze liggen meestal bij de knutselspullen die je ook vboor 3-d kaarten enzo nodig hebt maar ben bang dat niet alle vestigingen ze heeft

15

Hmmm vorig keer heb ik ze niet meegenomen! Misschien toch maar even doen.

@Stella: Bij mijn action liggen ze bij het speelgoed, tussen de kleurboeken enzo!

16

Ik zag ze vanmiddag ook liggen en heb vier velletjes meegenomen. Daarna was ik nog even bij Pippoos..... en daar hadden ze ze ook, maar wat een prijsverschil... :D

Beauty is in the eye of the beholder...

17

Ik heb ook gezien dat iemand op marktplaats die stempels voor €5 verkoopt en die stolletjes van € 0,95 voor een stuk duurder.