Onderwerp: mama in bad, spin sebastiaan en potloden
Heb een druk taartweekend achter de rug. Mijn mama werd zaterdag 51 en kwam die dag terug van Egypte dus dat vroeg gewoon om taart
. Als cadeau had ik een mat gekocht om in bad te leggen zodat je een bubbelbad hebt dus heb ik hun bad in taart nagemaakt. Ze vond hem echt prachtig en lekker. Het was kokoscake met ananasvulling.
Voor het schoolfeest van mijn dochter op zondag had ik beloofd om twee taarten te maken voor het dessertbuffet. Hier is taartdecoratie nog niet erg gekend dus vielen mijn twee taarten erg op tussen de 'gewone' taarten. Ze werden dan ook in het midden als pronkstukken op tafel gezet. Heb HEEL veel enthousiaste leerkrachten gezien en iedereen vond ze GEWELDIG
Ikke heel trots natuurlijk. Mijn dochter misschien zelfs nog iets meer dat haar mama die gemaakt had
Zij had zelf nl ook meegeholpen om de potloden te maken.
Het thema was de moord op spin sebastiaan (naar een gedicht van annie mg smidt) Dus heb ik er een spinnentaart van gemaakt en nog eentje met het thema school. De spinnentaart was aardbeiconfituur met banketbakkersroom en bosfruit en de potlodentaart was chocoladekokosvulling. Vandaag heeft de directeur en de juffrouwen nogmaals een grote danku gezegd aan mijn dochter. Ze waren echt heel tevreden en ik dus ook.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
Groetjes
Angelique

Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Mooi gemaakt !
). Krijg ik een sms terug:
Hij wist dus gewoon dat die engerd in huis rond liep !!