1

Onderwerp: cupcakes koelkast of niet???

hallo,
als je cupcakes niet vult, moeten ze wel of niet in de koelkast, als je ze versiert met fondant of marsepein.
Als je ze buiten de koelkast bewaart dan word het marsepein toch zacht, en als je ze in de koelkast bewaart, is de cake dan nog wel lekker????

2

Re: cupcakes koelkast of niet???

Cupcakes worden erg droog in de koelkast, dus dat zou ik niet doen. Enne, zachte marsepein vind ik erg lekker.

Groetjes, Elly

3

Zou ze zeker niet in de koelkast bewaren, worden ze inderdaad droog.
Gewoon buiten de koelkast in de doos en een plastic zak eromheen. Dan blijven ze vers

Groetjes,
Annemarijn

Kijk ook eens op mijn website: http://www.cakemoment.nl

4

Cakemoment schreef:

Zou ze zeker niet in de koelkast bewaren, worden ze inderdaad droog.
Gewoon buiten de koelkast in de doos en een plastic zak eromheen. Dan blijven ze vers

Groetjes,
Annemarijn

ok bedankt voor de reacties,nu maar hopen dat ze dan niet al te erg gaan zweten uit de koelkast.

5

hoe doe je dat dan als het heel warm is dan ook nog steeds uit de koelkast?

6

peet78 schreef:

hoe doe je dat dan als het heel warm is dan ook nog steeds uit de koelkast?

ja dat vroeg ik mij ook af, en als je ze in een dichte doos doet, dan gaat ze toch echt erg zweten????

7

Ik zou er zelf ook geen zak omheen doen, alleen een doos en dan proberen op een donkere plek te zetten waar het niet al te heet is

'Het geheim van geluk is vrijheid, het geheim van vrijheid is lef!'

8

fayalobi schreef:

Ik zou er zelf ook geen zak omheen doen, alleen een doos en dan proberen op een donkere plek te zetten waar het niet al te heet is

in een tuppewear doos of zo, wel afsluiten dan? of half open laten

9

met fondant in ieder geval niet luchtdicht afsluiten. wordt de fondant nattig van.
Met marsepein heb ik geen ervaring...

10

ik had van het weekend cc gemaakt en gevuld met iets wat wel in de koelkast moest, zaterdag gemaakt en gedocoreerd, in een doos van tupperware in de koelkast gezet en ze smaakten zondag heerlijk. Wel had ik ze een uurtje voor gebruik uit de koelkast gezet.

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling