51

Re: mijn loony toons train van Debbie Brown, zonder Debbie helaas...

Wat jammer dat de workshop niet door ging, het is zo een leuk mens om een workshop van te volgen.
Maar het resultaat zonder workshop is fantastisch  :thumb:  :thumb:

52

WOW, heel indrukwekkend, wat een werk! Top gedaan

53

Alles is al gezegd volgens mij maar niks zeggen vond ik ook niet kunnen, hij is top!  :Y

Say YES with joy. Say NO without fear.

Hij is echt geweldig leuk!! Wat een werk, en wat knap dat je dit zonder workshop voor mekaar hebt gekregen, petje af!!

'I love it when a cake comes together'

55

Ik vind hem echt super leuk en heel erg goed gelukt.
Om de dingen te zien waar jij minder blij mee bent moet ik er met een vergrootglas op gaan zitten denk ik!
Klasse! Echt waar! :Y

Hoi Eline,
Jij een workshop?????Kun je er Mij eentje geven misschien???? :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

57

ohhh Het is duidelijk te zien dat je je ziel en zaligheid in deze taart hebt gestopt!
Wat zal je man trots op je zijn geweest toen je deze voor hem klaar had!

Petje af om dat zo zonder de workshop gedaan te hebben. Je mag reuze in je sas zijn hoor!  :Y  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

58

Echt niet dat jij een workshop nodig hebt,hij is super!

59

Sommige dingen hadden wat strakker gekund maar hee, het is echt een supergave looney tunes taart. En al die staven... kan me goed voorstellen dat je er ff doorheen zat!

Nu nog je geld terugkrijgen en dan heb je jezelf een hoop geld bespaard ;-)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

60

:thumb:  :thumb:  :thumb:
en dan al die dynamiet staafjes ook nog, wat een werk
complimenten ook

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

61

meid wat issie gaaf!!!! :thumb:  :thumb:  :Y
petje af!!

62

O eline wat mooi geworden! En helemaal zelf gemaakt, superknap! Eigenlijk heb je zelf mooi 150 euro in je zak gehouden, want jeetje wat een kunstwerk!
En nog gefeliciteerd! ;)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

63

Super!!!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

64

Heel mooi Eline! Je speelt het toch telkens klaar!

Groetjes van Natascha!

65

Hij is echt SCHIT-TE-REND ! supermooi zeg, wat knap dat je dat zo zelf gemaakt hebt, alle complimenten !

Groetjes, Conny

66

carlykins schreef:

Kijk Eline, dát was nou waarom ik jou graag wilde ontmoeten!!!  :Y

He-le-maal TOP! Wat een werk, al die dynamietstaven! Je was zeker wel blij dat je lekker alleen was ;)

Heb je m al naar Debbie gestuurd?? Haha! Ik wed dat ze hem helemaal gaaf vindt!

Hopelijk tot een andere keer!

Hahaha, nou ik voel me vereerd hoor! Inderdaad hopelijk tot een andere keer! Echt jammer dat het niet doorging... Enneh... Goed idee om naar Debbie te sturen! Dat ga ik doen!!  :Y

67

taartdoos schreef:

Supergeweldig Eline, en hoe blijven die wagons nou hangen?

Tenx!! Nou.... die wagons hebben het inderdaad zwaar te verduren gehad hoor! Want, dat was ik nog vergeten erbij te zeggen, alles is gemaakt van biscuit (dus niet van cake) en ook nog gevuld, want tja, het moet wel lekker zijn toch? Heeeeeeeeel erg tegen de regels van 3D taarten in natuurlijk, maar ik ben nou eenmaal een beetje eigenwijs... En ik had geen cake...  :lol: En die wagons zijn nogal topzwaar door al die kilo's dynamiet, dus dat was echt een probleem! Ik heb dat opgelost mbv een ontelbaar aantal satestokjes! En een spons!  :lol:  :lol: Maar mijn advies zou zijn: plan de plaatsen van je wagons en locomotief van te voren, en maak die stukjes taart een beetje vlak, dat scheelt een hoop stress en gechagerijn...  :Y  ;)

68

Geweldeig hoor !!!!
Hoe krijg je het voor elkaar!
Ik ben al blij als ik mn fondant netjes op de taart krijg,hahaha.
Ga zo door hoor !!!

groetjes yvon

69

allemaal ONWIJS bedankt voor de lieve reacties!!! Het was me er eentje deze hoor.... Eerst de stress en teleurstelling dat de workshop niet doorging, nu nog de stress of we met zn allen oooooit ons geld terug gaan zien, en dan zonder voorbereidingen in 1 dag die taart moeten maken... pfff! Ik had hem strakker willen maken, en ik had geen cake maar alleen biscuit, geen fondant maar alleen marsepein, sommige loony toons ben ik ook niet zo tevreden over... Maar ik had op een gegeven moment ECHT geen zin meer om dingen opnieuw te doen!  :lol:  :lol: Dus ik ben blij dat jullie hem toch mooi vinden! Ik ben wel even klaar met die trein, dus van mij hoeven jullie helaas geen workshop te verwachten, hahahaha! (Was ik ook niet van plan hoor, Bart) Tijdens het feest waren er ook een boel kinderen, dus de taart heeft welgeteld 3 minuten ongeschonden op tafel gestaan, toen waren alle loony toons onthoofd, en de trein uit elkaar gesloopt!  :lol:  :lol:  :lol: Wat een eer heb je altijd van je werk zo he? ;) Nogmaals bedankt!

70

Ik zie vooral een boel dingetjes waar ik heel blij van word... ;) Vind deze echt waan-zin-nig geweldig!!

:thumb:

Zoete groet,
Mandy

71

Die is gááf! Ik word gewoon blij van de aanblik van deze taart, hij is echt geweldig :lol:  :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

72

WAUW!!!

Een super taart!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

73

Wat een werk! erg mooi!

74

Waaaaauw !! WAT een werk seg, al die kleine prulletjes en detailtjes !!

Maar wat heb je dat knap gedaan  :Y  daar kan je nu echt eens naar blijven kijken en blijven ontdekken.

Super !! En ik zie geen foutjes zenne, helemaal niet :)

Spijtig dat die workshop niet doorging, nooit leuk als je er zo naar uitgekeken hebt... maar feitelijk kan je het zo ook héél goed  :lol:

75

Oh wat tof!! Echt super mooi gemaakt!

Groetjes, Daphne