1

Onderwerp: Uit de koelkast gelijk bekleden?

Ik maak altijd mijn taart gelijk af maar vanmiddag kreeg ik onverwacht bezoek Heb mijn taart gevuld en afgesmeerd in de koelkast gezet
Nu wil ik hem gaan afmaken maar zit net te denken; komt er geen condens op door het temperatuursverschil?
Ik bekleed de taart met fondant Gaat het niet smelten dan?

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes, Jessica
Taaartjes

Re: Uit de koelkast gelijk bekleden?

Dit gaat prima hoor, zelfs beter !!!
De taart kan je nu perfekt met een warm (droog) mes strak afstrijken en daarna heel mooi bekleden.
Werk altijd zo en heb van condens of iets dergelijks nog nooit last gehad, raadpleeg anders ff de zoekmachine voor meer ervaringen.
Succes, maar dat komt goed.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

Daar heb ik nooit last van gehad. Ik smeer hem vaak de dag van tevoren al af en bekleed hem een dag later.... ;)

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

4

Ik zet hem altijd in de koelkast voor ik ga bekleden. Dan is hij lekker opgestijfd en kun je met een warm mes nog een keer langs je taart om hem nog strakker te krijgen.
Ik werk wel met marsepein, maar volgens mij maakt het niet uit.

5

Ok super bedankt!
Ik ga snel beginnen! ;)

Groetjes, Jessica
Taaartjes

6

ik kreeg pas condens toen ik me taart na bekleden in de koelkast zette. maar toen had ik geen keuze. maar normaal gesproken uit de koelkast strak strijken en bekleden.

7

ik kreeg pas condens toen ik me taart na bekleden in de koelkast zette. maar toen had ik geen keuze. maar normaal gesproken uit de koelkast strak strijken en bekleden.