Re: KLAAR...mijn eerste bruidstaart van 6 lagen....ik ben blij!
Dat zel een heeeeel gewicht zijn geweest
heb hem in 2 x 3 lagen vervoerd maar de onderste 3 lagen heeft mijn vader getild hoor! Echt niet te tillen... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » KLAAR...mijn eerste bruidstaart van 6 lagen....ik ben blij!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dat zel een heeeeel gewicht zijn geweest
heb hem in 2 x 3 lagen vervoerd maar de onderste 3 lagen heeft mijn vader getild hoor! Echt niet te tillen... 
Wat gaaf zeg!
En ik weet niet of het toeval is of dat je het zelf hebt gedaan, maar ik vind die roze bloem en kaars erachter ook leuk!
het bruidspaar had als kleurtint Fuchsia dus de accesoires waren ook allemaal in fuchsia op de lokatie!
Zoooo he, jeetje dat je dat durft te maken.
Heb eens een 4lagen geprobeert met de maten 35 , 30 , 25 , 20 en alles bleef maar glijden. Waar heb je de taart mee gestut?
Vind hem echt super!!
Ik heb de onderste 2 lagen gestut met die plastic buisjes, die zijn iets groter dan de maisprikkers en de rest heb ik gewoon met maisprikkers gestut. En tussen elke laag een dik taart karton van 4mm. en de taarten op elkaar 'geplakt' met een dotje icing ertussen! Geen beweging in te krijgen! 
Gaaf hoor zo'n grote! Mooi gedaan.
WAUW wat een joekel. Mooi gedaan hoor. En enorm stoer, zo'n grote taart. Heb je de bovenste 3 lagen met z'n allen tegelijk op de onderste 3 geplaatst?
Een heel erg mooie taart, recht en goed gestapeld en ook een leuk cijfertype, waar heb je die vandaan?
Wat een mooie grote taart!
erg mooi
super nette taart, zou willen dat ik dat al kon. Geweldig.
Een heel erg mooie taart, recht en goed gestapeld en ook een leuk cijfertype, waar heb je die vandaan?
zijn de Groovy Lowercase Letters Clikstix cijfers! Ik vind de clikstix ideaal! 
super

Indrukwekkend hoor, erg mooi !!
Echt super gaaf!
Wat ik me dan weer afvraag, is hoe je in vredesnaam die drie lagen bovenop die andere hebt gekregen. Ik heb nog nooit zo hoog gestapeld, maar pak altijd voorzichtig de taart aan de zijkant vast en dan rustig neerzetten, maar dat kan natuurlijk nooit met drie lagen 
Echt super gaaf!
Wat ik me dan weer afvraag, is hoe je in vredesnaam die drie lagen bovenop die andere hebt gekregen. Ik heb nog nooit zo hoog gestapeld, maar pak altijd voorzichtig de taart aan de zijkant vast en dan rustig neerzetten, maar dat kan natuurlijk nooit met drie lagen
ik gebruik deze Nordic Ware Cake Lifter, in een hand de lifter en met de andere kan je dan aan de onderkant van de taart sturen, snap je wat ik bedoel?
Ik vind hem erg mooi geworden!
Wow wat een prachtig gevaarte! 
wat mooi knap zeg!
Super super super gaaf!
Mijn angst is altijd dat wanneer je zoveel taarten gaat stapelen, de onderste taarten gaan bezwijken..... 
jeeeeeeeeeeeee wat hoog, mooi gedaan
Super super super gaaf!
Mijn angst is altijd dat wanneer je zoveel taarten gaat stapelen, de onderste taarten gaan bezwijken.....
Gewoon goed stutten en taartkartons, dikke van 4mm. gebruiken dan gaat het wel goed hoor! 
Iris Zijlstra schreef:Echt super gaaf!
ik gebruik deze Nordic Ware Cake Lifter, in een hand de lifter en met de andere kan je dan aan de onderkant van de taart sturen, snap je wat ik bedoel?
Ik snap helemaal wat je bedoelt
Ik heb die lifter nog nooit gezien, maar hij ziet er ideaal uit zeg!
prachtige taart heel erg stijlvol!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » KLAAR...mijn eerste bruidstaart van 6 lagen....ik ben blij!