1

Onderwerp: frambozen in botercreme: en wat dan met laag 2?

Hoi medebaksters!

Ben aan het nadenken voor de verjaardagstaart van mijn zoontje en hij vind frambozen heel erg lekker. Wat is dan nog lekker erbij in laag 2? Hij is geen fan van slagroom..

Mijn andere taartjes worden chocomouse met banaanvulling en kersenvlaaivulling met bastogne bc. (laatste 2 zijn ook favoriet bij de kleine man)

Nog een vraagje: lemon curd en citroenbavarois.. wat vinden jullie daar nou van? Veel mensen vinden citroensmaak namelijk niet lekker, maar waarom kom ik hem dan zo veel tegen op het forum?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Cindy

2

Re: frambozen in botercreme: en wat dan met laag 2?

frambozen (en blauwe bessen en aardbeien) door mascarpone/frambozenjam en dit dan 2x   :9  :9  :9

3 Laatst bewerkt door Carien (29-05-2011 22:11)

ja, da's lekker :thumb: 

:think: of frambozenmousse; is dan wel obv slagroom, maar dat proef je niet meer hoor; gecombineerd met vruchtensaus/-jam (evt met een laagje witte chocoladepasta :9 )

en tsja, mijn zoontje is ook gek van lemoncurd, dus ja, 't blijft persoonlijk (alhoewel ik niks snap van die kant en klare bavarois en citroenpuddingen :nooo  :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Het klinkt mij allemaal lekker!

Ik moet bekennen dat hier in mijn vrienden en familiekring de vulling met lemoncurd en citroenkwarktaart toetje het meest favoriet is omdat het zo lekker fris is en het zuurtje van de lemon curd het o zo zoete van de botercreme wat doet indammen.

It's just a piece of cake