Onderwerp: [Feedback] Nu toch maar eens mijn eerste taarten laten zien
Hoi allemaal,
alvast bedankt voor het kijken naar mijn taarten. Ik ben nu 2 maanden bezig en vind het taarten bakken echt heel verslavend. Ben continu redenen aan het bedenken om weer iets te freubelen.
Niet al mijn taarten zijn goed gelukt, maar ik zet ze er toch maar op. Hier en daar wel wat geïnspireerd door mensen hier op het forum, waarvoor dank!
Dit was de eerste. Bijna niet versierd, omdat ik al de hele dag bezig was. Gevuld met aardbeien vlaaivulling en slagroom met jam.
Mijn tweede taartje gevuld met lemon curd en citroenkwarktaart pudding. Hij lijkt een beetje op een Maaslanderkaas, maar het is echt een taart hoor.

De derde. Gevuld met lemon curd en citroen bavarois volgens het recept hier op de site.
De volgende taart was voor koninginnedag. Gevuld met chocolade mousse (makkelijke) en dulce de leche. Het bekleden was een drama doordat de witte marsepein helemaal droog was:
Maar de vulling was heerlijk. Echt mijn favoriet tot nu toe:
Dit taartje was een kadootje voor een asiel voor konijnen en knaagdieren, waar ze die week 50 (!!) hamsters in de opvang hadden gekregen. Gevuld met 2 laagjes botercreme met daarop kersenvlaaivulling. Mijn eerste kleine taartje. Dat valt nog niet mee, dus geen foto van de zijkant. (daar stond HAMSTEREEEH):
En dan het taartje van vandaag. Weer een kleintje om te oefenen. Ging al beter, maar toch nog vouwen aan de onderkant. Wel heel lekker met koffiebavarois vulling:
Hopelijk is het gelukt de foto's te plaatsen. Feedback is zeer welkom!
Groetjes Christa