1

Onderwerp: Romantique pur sang!

Schoonzusje was jarig en ik mocht natuurlijk een taartje meenemen  :+

Totaal de vrije hand gekregen en wilde graag wat veiners uitproberen die ik op de beurs in Alphen had gekocht, leuk werk die blossoms!! Ze zijn in 3 kleuren en allemaal gedust, ook het hartje nog wat geel meegegeven. Dit zijn de leuke taarten om aan te werken (althans voor mij dan  ;)  )

Ik maak er al niet zo veel en ben dan blij als ik eens lekker mijn eigen gang kan gaan!

1 x gevuld met lemoncurd/champagnecreme en 1x met zwarte kersenjam en caramelcreme

http://img805.imageshack.us/img805/2355/romantique.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Romantique pur sang!

MOOI!!!  :thumb:

3

Wat een lieffie zeg....bloemen knallen er echt uit.
En wat mooi op de foto gezet! :thumb:

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

4

Heel mooi, helemaal mijn smaak!!!!

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

5

Mooi kleur blauw en de hele combinatie vind ik erg fris!
Bloemetjes zijn ook erg mooi!

6

Wat een supergeweldig geheel; supermooie kleurencombinatie en prachtige bloemetjes...echt een zonnige taart!! Kan me goed voorstellen dat je hier met plezier aan hebt gewerkt!

:thumb:

Zoete groet,
Mandy

7

Mooie taart leuke bloemen en prachtige kleuren xxx

8

heel lief :Y

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

9

Mooie taart! En ook erg mooi gefotografeerd  :Y

10

Prachtige taart en lieve kleurtjes  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

11

Mooie bloemen! Heb het setje ook en vind ze super....enne...wat een geweldig mooie foto. Ik moet toch maar eens een fotocursus gaan volgen. Met zo'n mooie foto komt detaart nog veel meer tot zijn recht. Chapeau.

Zoete groetjes, Marjolein

Prachtige taart  :thumb:
De bloemen en de kleuren van je taart zijn ook super

carpe diem

13

hele mooie taart ! De kleur van de bloemen in combinatie met dat blauw :thumb: Zou alleen persoonlijk voor een andere kleur lint hebben gekozen in plaats van groen.. maar dat is mijn mening natuurlijk!  :D
Verder, geweldig !

Kijk ook eens op mijn website: http://www.cakemoment.nl

14

prachtig!

Veel liefs Rafaëla

Heel erg leuk!

16

Heel mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

17

Tja, over het kleurtje lint heb ik lang nagedacht, roze wilde ik niet i v m de bloesem, en omdat ik geen blaadjes gebruikte wilde ik wel wat groen in de taart terug laten komen. Ik ben wel van de pasteltintjes, en vond dit kleurtje wel aardig (is geen lintje overigens, maar fondant  ;) )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

18

Prachtige taart!! Mag ik hem opslaan en vragen hoe je de bloemetjes gemaakt hebt?? Naar dit soort bloemen ben ik op zoek namelijk!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

19

heel mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

20

anne-taarten schreef:

Prachtige taart!! Mag ik hem opslaan en vragen hoe je de bloemetjes gemaakt hebt?? Naar dit soort bloemen ben ik op zoek namelijk!

Het is een uitsteker en veiner van Sunflower Sugar Art en dan de Blossom.. hij was best duur  O-)  :+  :s .. maar toen ik hem zag vond ik het de moeite waard  :Y

21

Hij is echt mooi, thnx Bommeltje, ik heb hem inmiddels gevonden! Die gaat op mijn verlanglijstje!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

22

Bommeltje schreef:

Tja, over het kleurtje lint heb ik lang nagedacht, roze wilde ik niet i v m de bloesem, en omdat ik geen blaadjes gebruikte wilde ik wel wat groen in de taart terug laten komen. Ik ben wel van de pasteltintjes, en vond dit kleurtje wel aardig (is geen lintje overigens, maar fondant  ;) )

Dat het fondant is zie ik ja ! Maar ik noemde het lint vanwege de vorm,.. zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemen. Kleur is jouw keuze hoor, is verder prima !

Kijk ook eens op mijn website: http://www.cakemoment.nl

23

Super mooi! En het groene 'lint' is bij mij juist eigenlijk de reden dat ik de taart super vind, het groen maakt de taart net nog wat vrolijker en orgineler! :)

Groetjes, Daphne

24

heeel erg mooi!!!!!!!

25

heeel erg mooi!!!!!!!