1

Onderwerp: Bruidstaart met schoolbord

De bruid ken ik via via. Ze heeft laatst ook een workshop bij mij gevolgd. Ze wilde heel graag dat ik hun taart ging maken, alleen woon ik in Friesland en zij in Vlaardingen. Haar zus woont in Drachten en die heeft een dag van te voren alles diepgevroren meegenomen zodat het de reis zou overleven en alles vers zou aankomen. Dat was gelukkig gelukt, maar ik had zelf geen foto´s genomen, alles ging in etappes in de vriezer hier. Dus de foto´s zijn daar genomen en niet zo heel erg super.

Het schoolbordje bovenop is helemaal nagemaakt van de kaart. Ze zijn allebei werkzaam in onderwijs, vandaar het schoolbord. En hij heeft haar gevraagd op een berg in Gerlos.

Taart voor overdag met de daggasten:

http://94.100.118.204/1318100001-1318150000/1318135501-1318135600/1318135587_5_-19I.jpeg

Voor de avond een aansnijdtaart, met 50 cup cakes met een schoolbordje en 50 cup cakes met een bloem:

(ze staan niet alle 100 op de foto)

http://94.100.120.118/1318100001-1318150000/1318135501-1318135600/1318135582_5_LyrJ.jpeg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ook al zijn de foto's niet echt top.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

2

Re: Bruidstaart met schoolbord

Ooh wat leuk gedaan!! Top!! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Erg leuk gedaan, origineel!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

4

Mooi gedaan en een mooie kleuren combinatie
:) Marian

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

5

Wat een mooie en aparte bruidstaart! En die cupcakes erbij, echt 1 geheel.

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

6

kan ik wel waarderen Machteld een taart helemaal op de personen gemaakt. Weet dan ook zeker dat ze er erg blij mee zijn geweest en ben zeer benieuwd hoe de taart in ontdooiende toestand daar is aangekomen...........

7

smarianne schreef:

kan ik wel waarderen Machteld een taart helemaal op de personen gemaakt. Weet dan ook zeker dat ze er erg blij mee zijn geweest en ben zeer benieuwd hoe de taart in ontdooiende toestand daar is aangekomen...........

Goed dus, deze foto's zijn na ontdooien gemaakt. Ik zag wel een klein bobbeltje die er eerst niet zat. Maar verder helemaal intact. Ze waren ook heel tevreden met de smaak. Heb ook leuke foto's van het bruidspaar, taart etend. Daarop zie je ook de binnenkant van de taart en ook die zag er prima uit na ontdooien. Normaal kies ik echt wel voor vers, maar in dit geval was het niet anders.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

heel erg leuk gedaan

cake my day