1

Onderwerp: Tranen taart.

Dit was de verjaardagstaart van mezelf. Gister de hele dag vrij genomen zodat ik voor de verandering eens op mijn gemak een taart kon maken. De onderste taart ging prima. De bovenste ging voor geen meter!! De marsepein had ik eerst wit gekleurd,en toen beetje zwarte marsepein bij gedaan. Ik heb meerdere keren een lap uit moeten rollen omdat hij tijdens het rollen al scheurde!! Dus toen ik hem uitgerold en wel op mijn taart had gelegd scheurde hij dus ook meteen bij de randen. Nog voor ik iets had gedaan...  :s Ik snap echt niet wat er fout is gegaan,na hoop schelden ,tieren en tranen heb ik er op het laatste moment dit maar van gemaakt...

http://94.100.125.2/1317250001-1317300000/1317257201-1317257300/1317257251_6_Ja4d.jpeg

Waar het fout ging ...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YP4INSEA.jpg

Re: Tranen taart.

Nou, ik vind dat je het prima heb opgelost maar wat frustrerend is dat he? Toch een leuk taartje geworden!

ik snap de frustratie maar vind de oplossing wel geweldig.
enne..................nog gefeliciteerd

4

had dat laatst ook bij een taart, maar dan met fondant.

echt enorm balen.

je hebt het mooi opgelost

5

toevallig just mix it gebruikt???
daar had ik het ook mee

vind je taart wel mooi geworden

6

heb gister ook staan schelden en tieren... kan daar zo de balen van hebben. Maar je hebt het super opgelost!

Liefde is... elke dag een taartje

7

Het eindresultaat is prachtig, maar zo zonde van je tranen bij je eigen verjaardagstaart ! Nog gefeliciteerd dan he !

Groetjes, Conny

8

Jammer dat het zo tegenzat, maar ik vind het een leuke taart geworden hoor  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

9

Je hebt het goed opgelost en de taart ziet er goed uit. Als je niets gezegd had, zou je denken dat dit het ontwerp vanaf het begin was.
In ieder geval nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Marsepein wit kleuren vind ik een crime. Door dat witte poeder wordt de marsepein droger en scheurt het gemakkelijker. Ik zou volgende keer de marsepein gelijk grijs kleuren ipv eerst wit en dan zwart erdoorheen.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

10

Bedankt voor de reacties :)

Ik snap gewoon echt niet wat er fout is gegaan :s Ik heb kleurstof gebruikt en geen poeder,en droog was ie ook niet. Hoe kan het nou??