Re: Waar koop ik marshmallow fluff ?
Inderdaad. En de laatste keer dat ik er was, was ik alleen druk met de negerzoenen. En nu ik een beetje begin te hobbyen met bakken ben ik erg nieuwsgierig of ze ook wat in die richting hebben.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar koop ik marshmallow fluff ?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Inderdaad. En de laatste keer dat ik er was, was ik alleen druk met de negerzoenen. En nu ik een beetje begin te hobbyen met bakken ben ik erg nieuwsgierig of ze ook wat in die richting hebben.
veel plezier dan daar
Kan je deze ook gebruiken op een taart af te smeren ipv botercreme?
Moet deze dan ook even in de koelkast om te 'harden'???
hier in raalte hebben ze het ook (bij de Jumbo)
is ook gewoon in de webshop te koop!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0
zelf heb ik vandaag fluff gekocht op de zwarte markt, bij de oosterse supermarkt.
Kan je deze ook gebruiken op een taart af te smeren ipv botercreme?
Moet deze dan ook even in de koelkast om te 'harden'???
Nee kan wel als vulling maar niet om af te smeren, ik heb van de week de roze gebruikt in een taart en was erg lekker maar vond het verschrikkelijk om zo te smeren plakte als een gek, volgende x doe ik het door de botercreme
Ik kan me vaag herinneren dat ik het ergens heb gezien maar volgensmij was dat in de Real, een Duitse supermarkt. Misschien moet ik daar van het weekend maar eens heen want volgensmij heb je daar nog meer geweldige spullen voor het bakken :$.
Daar heb je ook de lekkere dr oetker toetjes, de bavarois cotroen is erg lekker voor tussen een taart, ik doe dan half melk en half slagroom en een zakje klopvast (sahne steif)
In Zutphen zit een winkel die de spullen van hebshop verkoopt als dealer zeg maar, erg handig als je niet zoveel nodig hebt of verlegen zit en in de buurt woont. Ikke dus wel
In Zutphen zit een winkel die de spullen van hebshop verkoopt als dealer zeg maar, erg handig als je niet zoveel nodig hebt of verlegen zit en in de buurt woont. Ikke dus wel
welke is dat? Ik kom ook uit Zutphen
via www.candyonline.nl heb ik het besteld in aardbij en original echt super spul!!
In eindhoven heb ik het een keer bij de Toko gehaald, daar hadden ze ook de aardbei versie
Ik kom net uit Utrecht, ik liep een zeer onopvallend winkeltje binnen en keek mijn ogen uit! Allerlei dingetjes uit Amerika geïmporteerd, zoals supergrote potten crisco, fluff in 2 smaken, frosting, enz..... helemaal blij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar koop ik marshmallow fluff ?