Onderwerp: Bruidstaart stapelen
Hallo,
Ik heb mijn eerste bruidstaart opdracht, heel spannend.
Nu vraag ik mij 100 dingen af maar vooral...met welke materialen kan ik stapelen in een bruidstaart.
Neem aan niet met houten douwels toch? of wel??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bruidstaart stapelen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb mijn eerste bruidstaart opdracht, heel spannend.
Nu vraag ik mij 100 dingen af maar vooral...met welke materialen kan ik stapelen in een bruidstaart.
Neem aan niet met houten douwels toch? of wel??
waarom niet? Waarom bij een verjaardagstaart wel en bij een bruidstaart niet? Een taart is toch een taart?
Ooooh wat spannend! Ik stapel tot 3 hoog gewoon met houten douwels. Bij aparte stapelvormen (scheef, topsy, overhangend) of hele hoge taarten gebruik ik pvc om te stutten. En tussen elke laag een cakeboard (geen karton).
heel veel plezier met het maken van de bruidstaart!
Ik gebruik ook gewoon houtjes alleen dan van gamma ff zelf zagen
goedkoper dan de douwels.
Hoe hoog ga je stapelen?
bedankt voor jullie reakties.
IK ga 3 hoor stepelen . Ze willen hartvormige taarten en ik heb nu alleen nog maar 1 groot hart dus moet dat ook nog aanschaffen en het is voor 60 mensen dus heb ook nog geen idee welke vormen harten ik moet hebben
Moet ik allemaal nog uitzoeken.
De mensen weten dat ik nog nooit een bruidstaart heb gemaakt dus me echt vereert dat ze ook vertrouwen in mij hebben.
Hartvorm is vergelijkbaar met rond..........dus voor de aantallen per doorsnee kun je naar rond kijken.
In hartvorm voor 60 personen moet je denk ik toch 4 hoog gaan. Hier kun je een heleboel stapelvormen vinden met het aantal personen erbij;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101284
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bruidstaart stapelen