1

Onderwerp: spoed vraag!!!

Hoi beste baksters,

Heb ff een vraagje door hele tragische omstandigheden moet ik eigenlijk mijn taart opnieuw invriezen.
We hebben vandaag 2 taartjes moeten maken voor eenkindje dat vandaag 1 jaar zou worden, tot onze grote verdriet is gister het kindje aangereden en s avonds aan zijn verwondingen overleden.
Nu is de taart ingevroren geweest, gisterochtend uit de diepvries gehaald zou ik hem weer in kunnen vriezen?? de verpakking (doos en plastick zak) is niet eraf geweest?

Ik wil de taart namelijk niet weg doen want stel dat de ouders toch contact opnemen dat ze de taart willen hebben moet dat gewoon kunnen.

alvast bedankt

2

Re: spoed vraag!!!

Jeetje, was dat dat kindje dat door zijn opa is aangereden op een camping? Ik vond het al zo triest toen ik het nieuws las! :s

Wat betreft je taart heb ik helaas geen tips, ik denk dat het niet kan, maar ik heb er ook geen ervaring mee dus hopelijk kunnen anderen hier meer over zeggen. Ik wil jou en de familie van het kindje wel veel sterkte wensen!

Oh de rillingen gaan over me rug.....
Maar ik zou het niet doen als ze alsnog contact zouden opnemen
zou ik in als de wiedeweerga een nieuwe maken tijd of geen tijd gewoon doen.... :Y

4

Ik zou hem wel weer invriezen, en dit klinkt misschien stom, maar die ouders zullen als ze de taarten willen hebben, alleen maar uit emotionele redenen willen hebben/zien. Dus daar wel bij zeggen dat hij niet meer om op te eten is, en het uitleggen!

Vreselijk hoor!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

oh jee. ik las het bericht op nu.nl en toen kon ik al wel janken... tragisch!

en ik ga dus helemaal mee met christol in haar advies. sterkte meid!

6

Ik las net dat dat kindje is overleden. Gruwelijk!!
Dat moet voor die opa toch vreselijk zijn.
Ik zou inderdaad de taart opnieuw invriezen en erbij zeggen dat hij voor de tweede keer is ingevroren.

Jij ook sterkte!

Groetjes Gerien

7

Jeetje...wat een bericht. Ik kan helemaal meegaan met de voorgaande berichten. Opnieuw invriezen en melden dat hij 2x is ingevroren
sterkte!

8

Oh nee.... wat vreselijk. Wat erg.......

9

Och jee wat vreselijk zeg! Heb er kippenvel van.
Bewaar het taartje zou ik zeggen en het kan altijd nog weggegooid worden als de ouders het toch nog willen dan heb je het in iedergeval.

10

Och wat verschrikkelijk! Ik zou hem ook weer invriezen. Je kunt altijd nog besluiten om een nieuwe te maken...

Wat vreselijk zeg.... geen woorden voor....

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie.
Was idd het kindje van de camping.
Ik vries hem gewoon nog een x in en dan meld ik dat als ze erom vragen.

nogmaals bedankt.