Onderwerp: Timmy tijd voor Cas (eerste boetseersels)
Morgen wordt mijn zoontje alweer 1 en voor hem ben ik aan het boetseren geslagen. Het werden 3 van de figuurtjes van Timmy tijd, een programma waar hij erg blij van wordt op Nick jr.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Timmy tijd voor Cas (eerste boetseersels)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen wordt mijn zoontje alweer 1 en voor hem ben ik aan het boetseren geslagen. Het werden 3 van de figuurtjes van Timmy tijd, een programma waar hij erg blij van wordt op Nick jr.

Geweldig! Da's echt Timmy
zit ik weer met dat deuntje in mijn hoofd, fijn hoor 
oooohhhhhh!!! wat mooi!! Ze zijn supergoed gelukt, zeg!! Je moet er een 'how-to' van maken..
super!
superleuk!
Geweldig! Da's echt Timmy
![]()
zit ik weer met dat deuntje in mijn hoofd, fijn hoor
whaaaaa!! ik ook

Wat leuk 
Ik heb er ook aan zitten denken hem eens te maken misschien ga ik me er toch eens aan wagen 
Mijn zoontje riep gelijk TIMMY!!!
Dus ze lijken er prima op 
Mooi geboetseerd! Vrolijke taart geworden
Ook hier in huis erg populair!!! Moet zeggen dat ik het zelf ook nog erg grappig vind!
Je figuurtjes zijn echt sprekend!! Heel mooi!!!

Dank je wel allemaal, ga er van
!
Het boetseren viel me mee, zag er best tegenop maar deze figuurtjes zijn goed te doen, dus sweetheart, gewoon proberen hoor!
En idd Jurgen, dit kun je nog wel eens mee kijken haha.
Super! Knap geboetseerd!
Ik vind het ook geweldig leuk! (laatst met mijn g4 zitten kijken, geen protest gehoord
)
Haha, Volgens mij is dit een van de weinige programmas van Nick jr waar ook ouders graag naar kijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Timmy tijd voor Cas (eerste boetseersels)