51

Re: 3 bruidstaarten voor vandaag .... ff aanpoten dus ;-)

Jemig wat een werk heb je hier aan gehad! Echt prachtig  :thumb:

52

OMG wat een werk.. Prachtig!!!! Petje af, en geniet lekker van het bankhangen nu!

groeten, Bianca
TAART in huis

53

Wat een prachtige parade, heel erg mooi alledrie. Heel verschillend. Ik moet er niet aan denken zoveel in 1 weekend te moeten maken.
:thumb:  :thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

54

Thanks allemaal!!!! Gaaf om zulke leuke reacties te krijgen. Ik moet bekennen dat ik 't zelf ook wel stoer vond hoor 3 van die stapels in de koelkast en dan zelfs nog lekker op tijd klaar. 

@peggyvandeven – Uiteraard had ik wel ’t een en ander voorbereid, maar op zich viel dat qua decoraties best mee. De bruidspaartjes en de rozen stonden al klaar, maar dat doe ik eigenlijk altijd. Verder had ik voor de strandtaart alleen de stoeltjes en de paaltjes voorbereid. En de letters voor de labels van de koffertaart.
Wel had ik de avond ervoor alle kapsels al gesneden en op de onderbordjes geplaatst.

@Lieselyke – als je de jurk als ’n keurslijf van fondant wilt hebben …. dan kan dat natuurlijk. ’n Stoffen jurk van mijn hand zou ik niet aanraden. Je zou vervolgens zo maar ‘ns in je nakie kunnen komen te staan.  :lol:

@bianca’s bakseltjes – de jurk is gemaakt met witte bakels met ’n beetje ivory van Americolor erdoor. Vervolgens heb ik deze gedust met Ivory Pearl offffff …… met de pearlspray. Beide zou ook nog kunnen, ‘k weet ’t eigenlijk niet meer zeker.

@maartje 70 – inderdaad! Ik krijg altijd foto’s van de bruidskleding en probeer dit zo goed mogelijk te benaderen. Af en toe moet ik wel ff slikken als ik de foto’s voor m’n neus krijg. Soms is ’t echt ’n behoorlijke uitdaging.

@Bo2309 / Linseyyy – de roze van de rozentaart is volgens mij Marsefond met Americolor Electric Pink en een beetje Sugarflair Claret.

@miss pebbles – zeg maar gerust VOETEN …. Die van de gom waren echt behoorlijk uit de kluiten gewassen :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Prachtig!!!! alles klopt, erg erg knap!!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

Weer prachtige creaties!!! :Y  :Y

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

57

prachtig jac! die strandtaart vind ik echt geweldig! lijkt me superleuk om te maken  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

58

Geweldige productie, en wat een mooie taart, die geschilderde! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

59

Petje af hoor,je taarten zien er top uit en alles bij elkaar is heel wat taart :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

60

Stuk voor stuk supermooi, maar die koffers...die vind ik he-le-maal geweldig!! En dan 3 van die op één dag...respect!!

Zoete groet,
Mandy

61

tipsytaartje schreef:

prachtig jac! die strandtaart vind ik echt geweldig! lijkt me superleuk om te maken  :Y

Klopt helemaal. Ik heb d'r behoorlijk tegen aan zitten hikken aangezien ik 'm nog nooit gemaakt had, maar eenmaal begonnen kreeg ik d'r echt lol in. Je kan echt helemaal los gaan met de dust / verf.
Overigens had ik 'm niet zelf bedacht hoor. Ik had zoiets gezien op internet en deze onder de neus van 't bruidspaar geschoven toen ze aangaven een strandtaart te willen. 't origineel is alleen vrij flets van kleur en deze mocht gelukkig wel wat uitbundiger  :P

www.jacstaartjes.nl

62

Wow, die strandtaart is echt super!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

63

prachtig!!! :Y  :Y  :Y

64

Wat een pracht taarten! Die met de koffers is mijn favoriet  :)

65

Stuk voor stuk echte pareltjes, maar die geschilderde wauw ik denk dat ik daar verliefd op ben  ;)

66

ik ben verliefd op je strandtaart,ze zijn allemaal mooi maar de strandtaart vind ik helemaal geweldig!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

67

Ze zijn allemaal in 1 woord SUPER!

68

prachtige taarten zijn het. Ik vind de strandtaart het leukste.

69

Jeetje wat een plaaaatjes allemaal. Ohh als ik dat toch eens zou kunnen...................
Hier herkent men het talent  :Y

Groetjes Eline

70

OMG!! Wat een werk!!! Ik zie altijd die prachtige creaties van jou voorbij komen, en vindt het zo knap dat je dat toch altijd zo 'eventjes' doet!! Mag ik je eens wat tips vragen voor mijn eerste bruidstaart straks? Ik ben namelijk NOGAL zenuwachtig erover! En aangezien jij elke week 20 van die taarten uit je mouw schudt....  ;)

71

Wat een schitterende taarten en wat kan je ook prachtig boetseren!
Toch vind ik de strandtaart het mooist wanneer het paar ff in het stadhuis is om ja te zeggen :) Echt heel erg origineel & mooi!

Groetjes Sas

72

Jeetje wat een toptaarten zeg helemaal geweldig !!!!!!!!!

73

Wat een geweldige taarten zeg waar heb je dat zand mee gedaan ?

www.anitaarterie.nl

74

Ik zeg het hier ook nog een keer: wat een topprestatie, vrouw. Stuk voor stuk toppertjes. Zeker niets eenvoudig en dan 3 op een dag, diepe buiging.

En ik keek nog eens naar jouw koelkast........en toch ben jij baas boven baas hoor, want die van mij moet wel een stuk kleiner zijn, want daar gaan geen 3 stapels boven elkaar.

Groet, Jolanda

75

Nisa's Sas schreef:

Toch vind ik de strandtaart het mooist wanneer het paar ff in het stadhuis is om ja te zeggen :)

Het paar is niet in het stadhuis, maar op de strandlocatie getrouwd. Dussss ... toepasselijker kan eigenlijk niet. Toch wel gaaf hoor dat dit tegenwoordig kan. In mijn tijd kon je toch echt alleen in zo'n saai stadhuis terecht.

Jol321 schreef:

Ik zeg het hier ook nog een keer: wat een topprestatie, vrouw. Stuk voor stuk toppertjes. Zeker niets eenvoudig en dan 3 op een dag, diepe buiging.

:o

Jol321 schreef:

En ik keek nog eens naar jouw koelkast........en toch ben jij baas boven baas hoor, want die van mij moet wel een stuk kleiner zijn, want daar gaan geen 3 stapels boven elkaar.

of jouw taarten zijn natuurlijk 'n stukkie hoger  :lol:

www.jacstaartjes.nl