Onderwerp: Varkentje in cupcake
Niet origineel, maar het is mijn eerste boetseer figuurtje. Het ging makkelijker dan ik dacht.
De roze botercreme is botercreme mix met gezeefde en gepureerde aardbeien, echt een aanrader!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkentje in cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet origineel, maar het is mijn eerste boetseer figuurtje. Het ging makkelijker dan ik dacht.
De roze botercreme is botercreme mix met gezeefde en gepureerde aardbeien, echt een aanrader!

Lief varkentje!
Lief varkentje! Klinkt lekker met de aarbeien door de botercreme! Waar zijn de getallen voor? (ben niet nieuwsgierig hoor
)
Die botercreme was ook inderdaad erg lekker!
Die getallen is een apart verhaal : Mijn vader is duivenmelker en die nummers staan voor de laatste drie getallen van het ringnummer van de beste duiven. Voor een vlucht maak ik dan weleens een taart of cupcake's en probeer elke keer weer iets anders te verzinnen, want een duif boetseren durf ik eigenlijk nog niet
Deze keer was de gedachte dan ook : Jullie gaan dat varkentje wel even wassen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkentje in cupcake