Re: Leonietje gaat "klassiek romantisch"
Dus: Jij kan alles!
hahaha grapjas.
Maar bedankt iid 
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Leonietje gaat "klassiek romantisch"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dus: Jij kan alles!
hahaha grapjas.
Maar bedankt iid 
Lief, romantisch en sierlijk! Ik ben er dol op 
Heel erg lief deze! En dat 'kant'randje vind ik ook super! Ga ik onthouden! Ik zei al tegen Eline, misschien eens frobelen in Drenthe? Zuidwolde en Ruinerwold is niet zover.....
Heel erg lief deze! En dat 'kant'randje vind ik ook super! Ga ik onthouden! Ik zei al tegen Eline, misschien eens frobelen in Drenthe? Zuidwolde en Ruinerwold is niet zover.....
Lijkt me leuk...moeten we maar eens een keertje regelen 
Nou, dat mag Leonietje gerust vaker doen
Errug gaaaaaaf!!
Sprokkel schreef:Heel erg lief deze! En dat 'kant'randje vind ik ook super! Ga ik onthouden! Ik zei al tegen Eline, misschien eens frobelen in Drenthe? Zuidwolde en Ruinerwold is niet zover.....
Zal ik jullie dan gewoon eens mailen of een topic op het forum?
Hij is mooi
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever naar je andere supervrolijkmooigekleurdemetprachtigelieveboetseerselseroptaartjes kijk 
Sprokkel schreef:Heel erg lief deze! En dat 'kant'randje vind ik ook super! Ga ik onthouden! Ik zei al tegen Eline, misschien eens frobelen in Drenthe? Zuidwolde en Ruinerwold is niet zover.....
Nee joh niet in Drente, in Frankrijk da's toch ook niet zover 
mooi!!
leonietje schreef:Sprokkel schreef:Heel erg lief deze! En dat 'kant'randje vind ik ook super! Ga ik onthouden! Ik zei al tegen Eline, misschien eens frobelen in Drenthe? Zuidwolde en Ruinerwold is niet zover.....
Nou ja lekker overnachting erbij.... wie weet! Gezellig met pain en du vin!
Madame Gâteau schreef:leonietje schreef:Lijkt me leuk...moeten we maar eens een keertje regelen
Nou ja lekker overnachting erbij.... wie weet! Gezellig met pain en du vin!
et du Boursin 
Hij is mooi
![]()
![]()
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever naar je andere supervrolijkmooigekleurdemetprachtigelieveboetseerselseroptaartjes kijk
Ben vandaag al de hele dag bezig met mijn projectje voor morgen met staand poppetje (en het lijkt te lukken
)
Enneh .....frankrijk is zo'n gek idee nog niet

Wat een lieve zachte kleurtjes! Missie geslaagd hoor!
Ziet er geweldig uit, maar heel stiekum, vind ik jouw stijl toch leuker! 
Heel erg mooi 
Ik vind 'm helemaal supergeweldig mooi, van boven tot beneden en alles wat daartussen zit!! Gewoon helemaal dus!!
Zoete groet,
Mandy
Heel erg mooi! En wat zijn jouw roosjes goed gelukt, net echt 
een prachtige romantische taart is het 
Whaaa, jij kan ook ALLES!
Super leuke, en mooie taart geworden! Enneh... mag ik stiekem in je koffer ook mee naar frankrijk?
Ik ben bezig met de loony toons train nu, maar heb ruzie met de locomotief.... bah! heeft niks te maken met jouw mooie taart natuurlijk, whahaha! Dus dat terzijde...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Leonietje gaat "klassiek romantisch"