Onderwerp: Nog meer macarons: Banana and Caramel Rum.....
Heb echt de smaak te pakken, nu weer een witte editie met een banaan met karamel rum botercreme:
Dank voor het kijken, gr Jennifer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog meer macarons: Banana and Caramel Rum.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb echt de smaak te pakken, nu weer een witte editie met een banaan met karamel rum botercreme:
Dank voor het kijken, gr Jennifer
Die zien er leuk uit! En dat smaakje lijkt me ook superlekker.
Leuke foto's ook trouwens. (Volgens mij heb je ook een hele mooie tafel)
WOW, superlekker, supermooi en een prachtige foto!
perfect!
ziet er lekker uit,moet ze ook maar weer eens gaan oefenen hoor.....
Hoi Jennifer mag ik je vragen hoe je je macarons zo mooi vlak vanboven krijgt!!!
Alvast bedankt 
oehhhhhhhhh, lekker lekker lekker
wat zijn ze mooi!!
Ik kijk gewoon niet meer...krijg alleen maar trek als ik jou topic lees en zie.... 
@Nicole Th:
I heb je een email gestuurd 
WOW, Bijenkorf worthy.
Dit vind ik een heel mooi compliment, thank you, thank you. 
kunnen die met de post?.... 

Gaaf! Zijn ze ook lekker
Ik wil ze ook gaan maken binnenkort. Mag ik je vragen of je amandelmeel gebruikt of maal je zelf amandelen?
Gaaf! Zijn ze ook lekker
![]()
Ik wil ze ook gaan maken binnenkort. Mag ik je vragen of je amandelmeel gebruikt of maal je zelf amandelen?
Ja, ze zijn verukkelijk! Ik gebruik amandel meel, 1 kilo bij de Sligro voor 11.95.
Gr, Jennifer
smollebulle schreef:Gaaf! Zijn ze ook lekker
![]()
Ja, ze zijn verukkelijk! Ik gebruik amandel meel, 1 kilo bij de Sligro voor 11.95.
Gr, Jennifer
Oh tof, dankje voor je antwoord. Op naar de Sligro!
Nu haal ik het net niet meer
Leuke weekend*klus*
Wauw, wat een prachtige macarons! En jammie, denk ik! 
@Nicole Th:
I heb je een email gestuurd
Ontvangen
en bedankt 
Ze zien er heerlijk uit, raar maar waar, ik heb ze nog nooit geproefd. Dat gaat er toch een keer van komen. Prachtige foto's overigens.
Echt prachtige macarons maak je zeg! Super!
Wow, je hebt het ook zo mooi op de foto gezet.
Wil dit ook al zo lang een keer doen maar door de hoeveelheid werk die het kost om ze te maken is het er nog niet van gekomen.
Ze zouden niet misstaan in een glossy of bij Maxima op haar bordje. 
Need I say more??
Amandelmeel bij de sligro, die ga ik onthouden!
zien er prachtig uit,lijkt me heerlijk die bananen creme met rum heb je het recept van het forum.
groetjes coby
zien er prachtig uit,lijkt me heerlijk die bananen creme met rum heb je het recept van het forum.
groetjes coby
Nope, van internet: http://dailydelicious.blogspot.com/2008 … akers.html
veel bakplezier....
OOOhhh, alweer zo'n mooie macarons. Ik wil ze ook wel eens maken, eens kijken wanneer ik daar tijd voor heb. Ze zien er ook zo lekker uit zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog meer macarons: Banana and Caramel Rum.....