Onderwerp: 3 bruidstaarten voor vandaag .... ff aanpoten dus ;-)
maarrrrrrr gelukkig bleek de kreet een goede voorbereiding is het halve werk dit keer 'ns voor me op te gaan. Gisterenochtend ben ik zo rond 07:30 gestart met 't maken van de vullingen. De kapsels stonden toen al gesneden en al op de onderbordjes klaar (dat had ik de avond ervoor alvast gedaan) en gisterenavond om 20:30 uur waren ze alledrie klaar.
't waren dit keer 3 totaal verschillende bruidstaarten. De eerste was d'r eentje op herhaling, maar dan in andere kleuren. Ik heb 'm inmiddels 2x in zwart/grijs mogen maken en nu dus in knalroze. Lekker spetterend dus!

De 2e moest een koffertaart worden in wit / zwart / zilver. Door wat details te veranderen aan de koffer die ik eerder heb mogen maken, is 't toch weer 'n heel ander exemplaar geworden.

En dan mijn uitdaging! Een bruidstaart in strandthema met heldere blauwe luchten en helm op de zijkant van de taart. Ik dacht dat 't een vreselijke klus zou worden, maar dat viel uiteindelijk reuze mee. Meer 't slag: 'n kloddertje hier .... 'n kloddertje daar. Echt leuk om te doen!

En nog even voor de fun m'n goed gevulde koelkast
Tot slot ook nog de bruidstaart van vorige week. Niet mijn standaard kleurtjes, maar wel weer lekker met bloemetjes

Zoooooo .... nu bankhangen
of wordt 't toch de sopemmer 
www.jacstaartjes.nl

) Die strandtaart vind ik helemaal super. 
)
)