Eline25 schreef:Daar ben ik weer!
Dat ananasblikje, whahaha! Hoe kom je erop?? Geweldig!
Bijna elke denkbare vraag heb je al beantwoord, waarvoor mijn GROTE dank!! Dus als ik het goed begrijp is alles met dezelfde kleur rose gedust, maar de lichtere bloemen daarna nog een keer met een witte dust? Wat slim zeg! Dan krijg je vast een mooie ton-sur-ton! Dat lint, waar heb je dat gekocht? Ik vind het mooi hoor!! 
Dankjeee en graag gedaan
Ja de om de bloemen iets lichter te maken doe ik of de witte of de ivory erover. Vind zelf de Ivory het mooiste.
De lichtere roosjes heb ik trouwens met witte fondant gemaakt en de roosjes die iets donkerder zijn met de kleur van de taart zelf. Daar krijg je natuurlijk ook al kleurverschil van..
Het lint heb ik bij mn moeder uit de hobbykamer getrokken, ik weet dat ze dat soort dingen vaak via marktplaats koopt en anders even naar een stoffenzaakje toe.
Owja en het waaiertje op de taart komt van een mold die ik zelf heb gemaakt. Ik heb op google gezocht naar bedels en werkelijk waar het grootste gedeelte van de Alphabet molds kun je zelf maken. Voor de mallen van "Alphabet" zijn exact dezelfde bedeltjes en knoopjes gebruikt als de bedels die je via nederlandse webshops kunt kopen. Zo kun je zelf een mooie mal maken met de dingen die jij mooi vind, ik heb er 1 gemaakt van Silly creations en daar zón 15 bedeltjes en knoopjes in gedrukt