Re: Pastel en jawel goud.. Test van veschillende dingen..
ik kom weer effe kijken hoor
,
dat lint om de middelste laag, da's toch echt lint
, toch? of wel fondant 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pastel en jawel goud.. Test van veschillende dingen..
,
, toch? of wel fondant 
Wauwwwww wat is ie mooi!!! Een taart om trots op te zijn!! 
ik vind hem wel mooi maar voor mij persoonlijk wat te druk
WAUW..!!!!!!!!
Jeetje wat een super mooie reacties allemaal zeg
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik hem zelf ook echt te gek vind hoor, het liefst had ik hem bewaard.
Ik probeer met dit bericht op alle vragen antwoord te geven, is toch wat makkelijker
Heb eerst alles even opgezocht vandaar wat laat antwoord.
Allereerst over de taart zelf, de onderste 2 zijn echte taarten. Die neem ik morgen mee naar mijn ouders dan kan ze de taart meteen beoordelen. De bovenste laag (had geen kleinere vorm en vond 2lagen toch niet af) is een leeg blikje annanas
Oeps!
Het strakke bekleden komt denk ik doordat ik de taart eerst bekleed heb met marsepein en daarna met de juiste kleur fondant nog een keer bekleed. Wilde dat eens proberen, ben alleen bang dat het te zoet word.
Kleur basis :
Voorgekleurde fondant Pastel groen (te koop bij diverse webwinkels) en die gemengd met een heel klein beetje "Sugar Flair paste, baby blue"
Kleuren decoratie:
Bijna alle kleuren die ik gebruik net als voor deze taart zijn glanspoeders van "Sugar flair" of van "Vee Bee, sugar art" en koop ik bij diverse webshops.
De roze kleur is "Sugarflair Lustre Shimmer Pink" lijken meerdere kleuren maar is er 1.
Om een kleur lichter te krijgen doe ik er "sugar flair lustre pearl ivory" of "Pearl white" over.
De rand van de middelste taart heb ik gekleurd met Americolor Ivory en werkje op aan gebracht met goud.
De goudkleur is "Americolor Gold Sheen" en gedust met de Pearl Ivory (meng heel veel tot de juiste kleur)
Molds:
* Bloemen op bovenste laag "SunflowerSugarart Double Blossom"
* Medallionnen op middelste laag "First Impressions Jewelled Medallion"
* Roosjes over de gehele taart "First Impressions Roses Galore"
* Bloem middelste laag "FPC Mold Tudor Rose"
Het kant op de onderste laag was iets dat ik wilde proberen, mochten mensen daar om vragen.
Ben zelf ook super trots op de taart. Vind dit toch ook wel het leukste om te doen, tot nu toe veel kindertaarten gehad. Ook harstikke leuk natuurlijk maar daar gaat voor mij veel meer werk in zitten kwa boetseren enz. Lang leve de mallen
Nogmaals iedereen bedankt voor al deze super te gekke reacties want dit had ik nooit verwacht! 
Ik weet werkelijk niet wat ik moet zeggen zoooooo mooi!
Echt helemaal top, geweldig en waanzinnig!
,
, toch? of wel fondant
Hii,
Haha dankje.. Nee dat om de middelste laag is fondant.
Lange strook uitgerold, kleine stukjes vouwen als een waaier en daarna om de taart heen maken.
Middenin met een penseel een baantje in gedrukt.
Toen alles om de taart zat ben ik met een heel klein penseeltje een soort van patroontje gaan schilderen..
Zo dan...deze was even aan me voorbij gegaan maar wat een beauty zeg...héél héél héél erg mooi!!! Ik ben zwaar onder de indruk!
helemaal goud...ehm... goed bedoel ik
ff zonder dollen, ik vind hem waanzinnig!!! 
wauw echt super mooi 
Echt super!

Niet normaal mooi, en ook heel bijzondere kleuren.
gigantisch, mooi
Wat bijzonder zeg!
Hij is natuurlijk super Kitch, maar wel mooi Kitch. En wat gaaf gemaakt. Die strook om de middelste taart vind ik echt geweldig!!!!
Wauw Chantal wat een mooie taart super !!!!
En nog een keer klik op dit topic om te kijken of hij nog steeds zo mooi is, en jawel, het is een werkelijk prachtige taart!!!! Ook 1 van mijn favorieten!
Hij is echt prachtig! Heel erg mooi gemaakt!
Wat een details! Super!
wat een geweldige taart, wat een werk!
echt een supermooie taart!!
Wooooooowwwww! coooool! Heerlijk, zo lekker kitsch! Mag ik dat zeggen?
Ik vind hem FANTASTISCH! Ik ga zo alle reacties doorspitten naar je tips en trucs, en anders vraag ik je later nog de oren van het hoofd denk ik!
Maar ik MOEST eerst even reageren!!
WAUW en Wauw en had ik al gezegd WAUAUAUAUAW.....
wat een prachtige taart!!!
Daar ben ik weer!
Dat ananasblikje, whahaha! Hoe kom je erop?? Geweldig!
Bijna elke denkbare vraag heb je al beantwoord, waarvoor mijn GROTE dank!! Dus als ik het goed begrijp is alles met dezelfde kleur rose gedust, maar de lichtere bloemen daarna nog een keer met een witte dust? Wat slim zeg! Dan krijg je vast een mooie ton-sur-ton! Dat lint, waar heb je dat gekocht? Ik vind het mooi hoor!! 
wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat een pracht van een taart
mooie kleur fondant
Prachtige kleuren dust heb je geverfd met dust en alcohol of alleen maar met dust.Welke kleuren dust heb je gebruikt?
En welke kleurstof voor het fondant/marsepein te kleuren.
En welke malletjesBen er echt helemaal weg van en heb nog wat geld te besteden aan taartspulletjes....
Hi
Dankje! De meeste antwoorden zul je wel vinden in een eerder bericht dat ik heb geplaatst. Het dusten doe ik zonder alcohol behalve het goud, die is mooier om te verven.. Werkt ook netter als alles al op de taart zit.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pastel en jawel goud.. Test van veschillende dingen..