Re: Eigenlijk kopieer ik nooit, maar uit de Mjam..
Ook ik log me even in.
Hij is super, heel mooi nagemaalt

https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigenlijk kopieer ik nooit, maar uit de Mjam..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook ik log me even in.
Hij is super, heel mooi nagemaalt

Nog een klein tipje
nog even een lintje langs de onderkant en hij is echt helemaal af
Dat wilde ik inderdaad ook doen, maar had geen lint meer in huis. Althans geen lint wat ik er mooi bij vond staan. Maar...jullie hebben helemaal gelijk hoor!
Wat een fijne en lieve reacties overigens, hartstikke leuk. Bedankt allemaal, doet me erg goed 
Dit is by far de allerleukste taart die ik ooit gezien heb. Hij staat hoog op mijn lijstje om eens (na) te maken.. helaas nog geen tijd. Maar wat een leukerd en wat heb je hem goed nagemaakt!
Wow hij is super mooi
heel strak ook. Ik ga hem ook maken voor mijn verjaardag volgende week (de 26ste). Wel met een iets wat eigen draai, heb nog lang niet alle dingen er voor om hem echt zo te maken.
Wat ik wel nog moeilijk vind is stapelen, sommige doen het met een cake bord en een ander met dowels (heb er al wel wat gemaakt hoor, maar heb nog niet echt wat gevonden wat werkt voor mij).
Groetjes Bianka
Heel mooi!
Wauw, ik heb me ook al eens door deze taart laten inspireren, maar jouw versie is echt onwijs knap, zo strak!!
geweldig!!!! ik heb er de hele avond naar zitten kijken ter inspiratie voor een taart bestelling....mooi hoor!!!!!!
Hij is schitterend!! Kan iemand me vertellen wanneer deze in de Mjam taart stond, mijn dochter is in juli jarig en deze vind ik GEWELDIG!!!! Hoop dat iemand me dat kan vertellen...... 
Ik wil hem ook namaken was 't plan, maar ja, voor mijn eigen verjaardag... moet dus nog wachten tot maart 2012, mss toch ook maar dummie doen dan!!! 
Wow hij is echt prachtig hoor
In de Mjam taart lente 2011 staat hij 
Prachtig! Heel mooi (na)gemaakt!

Vind 'm echt prachtig!!
Ik dacht...ik zet hem eens op CakeCentral..
Sta ik voor het eerst in Most Saved Cake Photos..
Welliswaar op plaatsje 4 ofzo, maar ik vind het toch wel erg leuk 
Gaaf toch! Hij is ook super mooi
Ik ga deze week met deze taart beginnen, heb er nu alles voor in huis.
Jammer alleen dat ik nog geen goed foto camera heb om mooie foto's te maken, maar misschien kan ik er 1 lenen voor straks. Ik ben benieuwd hoe die van mij gaat worden
Groetjes Bianka
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigenlijk kopieer ik nooit, maar uit de Mjam..