Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Foto's Workshop Alan Dunn 23 + 24 mei 2011
Pagina's 1
Wat een prachtige resultaten allemaal! Wat jammer dat ik hier toch niet bij kon zijn. Geweldig gedaan!
wat een mooie kunstwerkjes!
ik blijf sparen om ook nog eens ooit een workshop van hem te volgen...tot die tijd moet ik het doen met zijn boeken. Prachtige stukken zijn er gemaakt zeg 
Wat leuk om de foto's te zien! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een paar keer heel charmant op sta hahaha.
Ik heb dinsdag een super dag gehad! Bart bedankt voor al je goede zorgen.
leuke foto's en wat een schitterende resultaten!
... misschien... ooit..... 
Mooie bloemen!!
Denk alleen dat je niet in de goede categorie staat.....hoor toch bij klein en fijn?? 
Wow, prachtig. Ik heb hem op de sugar art show gezien. Lijkt me super om een workshop te volgen bij hem, maar lijkt me wel een nadeel dat hij Engels praat want zo goed is mijn Engels niet
Maar jij hebt hem schijnbaar wel begrepen wanders waren je bloemen niet zo mooi geworden

Wat een prachtige resultaten allemaal! Wat jammer dat ik hier toch niet bij kon zijn. Geweldig gedaan!
je krijgt een nieuwe kans in het najaar sept./ okt.
mpbart
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Foto's Workshop Alan Dunn 23 + 24 mei 2011