1

Onderwerp: topsy spiderman

voor Benito, nu al een stoere jongen van 4!
onderste is wortelcake de bovenste is vanillecake met citroen. gevuld met dunne laagjes lemoncurd, afgesmeerd met Italian buttercreme

mijn eerste topsy achtige, wat een ellende met bekleden, helemaal niet strak. ze zijn ook niet zo groot (maar wel hoog) wat netjes bekleden nog wat moeilijker maakte en daarnaast had ik last van de voortrazende tijd (alweer  :lol: ). tot het laatste moment weer geen idee wat te doen tot ik op het idee van de ogen kwam... ik moet toch eens leren plannen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTQGKDNU.jpg

graag uw reacties!

liefs marieke

2

Re: topsy spiderman

IK VIND HEM (sorry Capslock aan) eigenlijk heel erg leuk! Jammer dat het bekleden niet zo strak ging als je wile, maar oefening baart kunst toch?

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

hmm, ben eigenlijk ook niet ontevreden hoor! het model topsy bevalt me wel (onder smaller dan boven) en het uiteindelijk resultaat is ook niet verkeerd. alleen het bekleden viel tegen. de marsefond scheurde iets onder, toch iets te dun gerold ben ik bang. die lap hing ook erg over de rand te bungelen. och ik doe het gewoon nog eens een keertje want zoals je zegt Lot; oefening baart kunst. Benito was in ieder geval erg blij met zijn taart  :)

liefs marieke

4

Duidelijk spiderman,soms gaat het iets minder lekker als je zelf zou willen,maar ondanks dat en tijd gebrek is het een stoere taart geworden. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Wat leuk gedaan zo!