1 Laatst bewerkt door nikki69 (24-05-2011 13:47)

Onderwerp: Just mix it marsepein, wie werkt hiermeee?

Een aantal vriendinnen heeft mij gevraagd, om hen te helpen met een taart te bekleden en decoreren, maar zij hebben niet zoveel geld. Nu moet ik binnenkort een bestelling doen bij taart en decoratie, en zij hebben just mix it marsepein, ik dacht eraan om deze te bestellen.
Zelf werk ik altijd met Zeelandia, en deze vind ik erg fijn, maar deze is een stuk duurder.
Dus...... wie wil mij zijn/haar ervaringen vertellen met Just mix it marsepein.
Ik hoor het graag van jullie!

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

2

Re: Just mix it marsepein, wie werkt hiermeee?

Ik heb deze marsepein laatst bij taart en decoratie in ridderkerk gekocht! Ik vond em erg fijn werken (lekker soepel, zachter dan die van planet cake waar ik normaal mijn marsepein haal) en vond de smaak ook lekker (niet heel overheersend wat veel mensen vaak niet lekker vinden)! Zijn ook mooie felle kleurtjes, heb zelf roze en licht groen meegenomen! Hoop dat je hier iets aan hebt!

3

ik gebruik deze zelf alleen maar en super kwaliteit.. echt een aanrader

Ik ken een webshop waar de zeelandia 6,50 per kg kost .. en 6 kg voor 35.. daar hoef je het dan niet voor de laten toch?

Groetjes Natasja!

Nou sorry ben er dus niet over te spreken  :o  Ook niet de fondant ... Ik zou lekker voor zeelandia gaan die is wel super nooit problemen mee gehad  ;)

6

ik gebruik just mix t vooral voor de details.. verder gebruik ik zeelandia voor bekleden (indien ik marsepein gebruik)... ik betaal 30 euro voor 6 kilo

7

Heb even naar de prijzen gekeken, maar als ik jou was zou ik gewoon lekker bij zeelandia blijven. Alleen zou ik even zoeken, want je kan veel goedkoper aan zeelandia komen.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

8

Kimh schreef:

ik gebruik just mix t vooral voor de details.. verder gebruik ik zeelandia voor bekleden (indien ik marsepein gebruik)... ik betaal 30 euro voor 6 kilo

Dat is een goeie, ik heb net gekeken bedankt voor de tip ;)

9

Dames, allemaal bedankt voor jullie reacties!
Kim bij jou is de Zeelandia wel heel aantrekkelijk goedkoop zeg!
Wat jammer dat je alleen niets per pakketpost verstuurd, want anders was ik deze wel heel graag bij je besteld.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

He kimh ik ben wel benieuwd naar die tip want dat scheelt echt wel qua prijs  O-)

11

:think:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs