1 Laatst bewerkt door chanttie57 (25-05-2011 09:41)

Onderwerp: Alan Dunn en MP Bart Bedankt!!

Alan bedankt voor je geduld om het weer aan ons uit te leggen en voor te doen en Bart jij weer ontzettend bedankt om Alan naar Nederland te halen en ervoor te zorgen dat we weer met iets moois naar huis gingen. De lunch was weer :thumb: geregeld en voor het lekkers  :9 bij de koffie!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z84EFGTG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCVOXLB7.jpg-1

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3HRJAMN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6TP8BMA.jpg

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Alan Dunn en MP Bart Bedankt!!

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Het was weer erg gezellig ook!

Ik ben nu met de gekochte steker en veiners aan het werk om het boeketje wat voller te maken.
Ben ook met de erwtjes (of hoe ze ook heten) bezig. Na de eerste vliegende erwtjes ben ik inderdaad maar haakjes aan de draadjes aan het maken. :)

Weer veel geleerd en als er een volgende keer komt ben ik zeker weer van de partij :Y

Groetjes van Mireille
www.taartopmaat.nl

3

MireilleF schreef:

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Het was weer erg gezellig ook!

Ik ben nu met de gekochte steker en veiners aan het werk om het boeketje wat voller te maken.
Ben ook met de erwtjes (of hoe ze ook heten) bezig. Na de eerste vliegende erwtjes ben ik inderdaad maar haakjes aan de draadjes aan het maken. :)

Weer veel geleerd en als er een volgende keer komt ben ik zeker weer van de partij :Y

o wat goed van je Mireille, ga ook aan de slag, vind ze zo leuk, had op de beurs al uitstekers gekocht (niet wetende dat we ermee aan de slag gingen, dus heb gisteren wel de hartvormige bladerenuitstekers gekocht en de grote nerver/veiner, zit hier helemaal happy te wezen  :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4 Laatst bewerkt door Bommeltje (25-05-2011 09:51)

ohhh die is ook gaaf....  :Y Vind die Yam-leaves wel heel mooi hoor  :thumb:

En ehh die erwtjes.. wij noemden ze 'snertjes'  :lol:
Die van mij zagen er meer uit als koffiebonen.. maar ze heten string of pearls (gewoon erwtenplant!)

Ik heb al met Bart afgesproken dat ik uitstekers zou kopen mocht hij nog iets over hebben.. aangezien jullie ze nog nodig hadden gisteren.

Ik zal zodirect mijn boeketje ook gaan plaatsen.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Bommeltje schreef:

Die van mij zagen er meer uit als koffiebonen.. maar ze heten string of pearls (gewoon erwtenplant!)

Ik heb al met Bart afgesproken dat ik uitstekers zou kopen mocht hij nog iets over hebben.. aangezien jullie ze nog nodig hadden gisteren.

haha snertjes, hihi, wij hebben ze niet gemaakt, maar het zag er wel heel gaaf uit, dus ik ga ze zeker ook maken, nu ff mijn thuiswerk afmaken, anders wordt het niets hihi, ben benieuwd naar jou kunstwerk Bommeltje!!

6

Heel mooi! Ik moet ook echt weer eens wat met bloemen gaan doen, zo leuk. Je wit met roze geduste bloem vind ik echt super  :thumb:

7

Hey Chanttie,

Toppie gemaakt. heel mooi :thumb:

gr. madhuri

8

Bommeltje schreef:

Die van jou wil ik ook zien hoor :D

mochten die uitstekers er niet meer zijn, mail me dan even meid.
We wonen ook zo dicht bijelkaar :lol: om de hoek ;)

gr. en veel liefs Madhuri

9

Dank je Madhuri!! Het was echt weer heel erg leuk!!

wat een kunstwerkje

cake my day

11

helemaal gelukt zonder duke tape of was je die even kwijt :lol:

zonder dollen ze zijn echt gaaf geworden top  :thumb:

12

Zien er prachtig uit! Ook mooi glimmende blaadjes! Wij zijn inderdaad gek geworden van die snertjes..

13

patti schreef:

helemaal gelukt zonder duke tape of was je die even kwijt :lol:

zonder dollen ze zijn echt gaaf geworden top  :thumb:

:lol:  :lol:  haha zie je wel, die kon ik al niet vinden, :lol:  ;)

Maarre dank je Patti