1

Onderwerp: Bruin met rood?

Een vriendin wil graag een taartje met de kleuren bruin en rood. Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat dat mooi wordt. Ik heb al gezocht naar voorbeelden, maar kan niet echt wat vinden wat ik mooi vind. Zelf zat ik te denken aan een bruine taart met klaprozen erop, maar zou ik dan donkerbruin moeten nemen?
Heeft iemand misschien een voorbeeld van een taart met bruin of rood of een idee hoe ik toch (misschien met een ander kleurtje erbij) leuk kan krijgen?

2

Re: Bruin met rood?

Misschien staat hier wat inspiratie bij? Anders een neutrale ondergrond met daarop bruine en rode bloemen/sterren/whatever?

http://www.google.nl/search?um=1&hl … 1037l2.3.2

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

In het engels had ik nog niet gezocht, bedankt! Ik zie er wel wat tussenstaan, maar het blijven niet mijn kleuren. Maar goed, ik probeer er wel wat moois van te maken! Ik denk dat ik idd een witte achtergrond maak met rode en bruine accenten erop.

Of een mega cupcake: rood bakje (evt. met polkadots), witte bol, met daaroverheen "chocolade" en een rode kers erop...
Kan ff zo gauw geen foto vinden, maar hij is hier ook wel eens voorbij gekomen... :D

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....