1 Laatst bewerkt door Shirin (24-05-2011 21:36)

Onderwerp: Dooptaart in blauw

Voor mijn neefje zijn doopsel, een stoere blauwe jongenstaart.
Op verzoek vanille cake, maar daar heb ik zelf een blauw/witte marmercake van gemaakt.Gevuld met luchtige vanille BBR en een laagje aardbeienjam.
En de schoentjes na lang weer gemaakt, het blijven echt zulke schatten.Ben nu naarstig op zoek naar een meisje wat graag zo een taartje wil,.. :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MS7XD7KB.jpg

Het leukste vond ik toch de reactie van de ouders.Papa wilde de taart niet aansnijden en bleef erover "waken"...
Bijpassende cupcakes staan in de cupcake topic.
Bedankt voor het kijken!

2

Re: Dooptaart in blauw

Super!!

3

heel mooi en ohh wat zijn die schoentjes toch schattig. hoe heb je die gemaakt?

4

Super, wat zijn jouw schoentjes mooi gelukt. Ben vooral benieuwd hoe je die veters zo mooi hebt gekregen. Vond dat erg tegenvallen  :s

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

5 Laatst bewerkt door Shirin (28-05-2011 12:39)

izzy82 schreef:

heel mooi en ohh wat zijn die schoentjes toch schattig. hoe heb je die gemaakt?

Hi Izzy, ik heb gewerkt met een template, die vindt je op een rij in de howto's op deze site.Babysneakers, overtekenen en daarna in fondant uitsnijden.
Heel eenvoudig over te nemen.Vergt een beetje precizie, maar is echt zo onwijs leuk te maken.

En Lotte : voor de vetertjes snijd ik hele dunne reepjes uit, net iets langer dan de afstand die je moet "overbruggen". Met een fijn penseel een beetje eetbare lijm op de onderste rand van het vetergaatje, vetertje overlangs leggen en het reepje veter iets aandrukken met een fijne modelling tool.
Het hangend restje veter maak ik weer van een apart dun reepje, met lijm ook weer onderaan in het gaatje geplakt.

Succes ermee !